Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@14:42:23 GMT

مشتریان نفت ایران، چگونه پول پرداخت می کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۹۲۳

مشتریان نفت ایران، چگونه پول پرداخت می کنند؟

به گزارش جماران، با تاکید بر این‌که جزئیات معافیتی که آمریکا به هشت مشتری نفت ایران داده است هنوز روشن نیست، اظهار کرد: آمریکایی‌ها صحبت زیادی در مورد این معافیت نکرده‌اند، اما اخباری می‌شنویم مبنی بر این‌که پول‌ها با یکسری محدودیت‌های هزینه برای مصارف غیرتحریمی مواجه است، اما به طور کلی جزئیات هنوز روشن نیست و مسائل نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پیشنهاد عراق مبنی بر این‌که پول گاز ایران را با دینار پرداخت کند، گفت: شرکت ملی گاز با این پیشنهاد موافق نیست و مذاکرات در جریان است. طبق قرارداد عراقی‌ها باید پول گاز را با یورو پرداخت کنند. به طور کلی این مساله‌ی مهمی نیست و حل می‌شود.

معاون وزیر نفت در امور بین‌الملل در مورد اخباری مبنی بر این‌که عراق در ازای پول گاز به ایران اقلام بشردوستانه و غذا بدهد، توضیح داد: این حرف درست نیست. البته در این حد درست است که عواید حاصل از فروش نفت و احتمالا منابع دیگری که در خارج از ایران می‌ماند بعید نیست با محدودیت‌هایی برای مصرف مواجه شود و این فقط محدود به اقلام انسان‌دوستانه که شامل غذا هم می‌شود نیست و چیزهای دیگری هم شامل خواهد شد.

زمانی‌نیا در مورد این‌که هند پول نفت ایران را به روپیه پرداخت کند نیز توضیح داد: این موضوع توسط بانک مرکزی دنبال می‌شود و بحث در جریان است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا موفق نشد میزان صادرات نفت ایران را به صفر برساند، اظهار کرد: بعد از شش ماه که مهلت معافیت‌ها تمام می‌شود هم موفق نخواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امور بین الملل ایران پول گاز نفت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی