Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: در طول 40 سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیقات زیادی درانجام مأموریت ها داشته اما توقع رهبر انقلاب از این سازمان کار 10 برابری است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی روز دوشنبه در یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد در سخنانی به تبیین فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در باره اهداف و انتظارات معظم له از روحانیون ارتش پرداخت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه برروی تعهد، خُلق خوش، مردمی بودن و دوری از تجمل گرایی توسط روحانیون سفارش ویژه ای دارند بویژه در حال حاضر که دشمنان تهاجم گسترده ای را در زمینه های فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ما آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ایشان در مورد آحاد نیروهای مسلح همین نظر و فرمایش را دارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اخلاص و تبلیغ دین در عمل را از دیگر انتظارات رهبری از روحانیون قلمداد کرد و گفت: روحانیون باید با رفتار خود، صِدق گفتارشان را تأیید کنند.
سردار شیرازی همچنین به خواست و نظر رهبر معظم انقلاب درباره کار 10 برابری اشاره کرد و افزود: در طول 40 سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیقات زیادی در راستای انجام مأموریت هایی که بر عهده اش گذاشته شده داشته اما توقع رهبری از این سازمان کار 10 برابری است که البته شدنی است چرا که کارهایی که تاکنون به انجام رسیده، روزی نشدنی به نظر می آمد.
بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس، مطلب دیگری بود که سردار شیرازی از آن بعنوان یکی دیگر از مطالبات رهبری نام برد و افزود: بهره برداری از گنجینه دفاع مقدس امر بسیار مهمی است که لازم است در این زمینه کار ویژه انجام شود چرا که همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند اگر ما خاطرات جنگمان را ننویسیم دیگران آنطور که بخواهند می نویسند.
رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا در ادامه افزود: روحانیون باید سنگ صبور کارکنان باشند که البته این شأن برای روحانیون سایر نیروهای مسلح نیز متصور است.
سردار شیرازی بازنگری روحانیون در اجرای مأموریت های خود را دیگر خواست و انتظار رهبری از روحانیون دانست و گفت: روحانیون ارتش باید بدانند تاکنون چه کاری انجام می دادند و برای آینده و با توجه به اقتضائات روز چه کارهایی را باید انجام بدهند.
وی در ادامه به رویش و گرایش مردم آزادی خواه جهان به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید دراین زمینه به جوانان امید داد و به آنها بویژه خیل عظیمی از جوانانی که خدمت مقدس سربازی را به ارتش و سایر نیروهای مسلح می آیند، گفت دشمن رو به افول و شکست است که نمونه آن حضور جوانان مسلمان و معتقد در سوریه برای مقابله با داعش و گروه های تکفیری بود که حمایت تمام استعمارگران دنیا را به دنبال خود داشتند.
سردار سرتیپ شیرازی، بصیرت افزایی را دیگر خواست فرمانده معظم کل قوا دانست و افزود: باید خطر دشمن در گمراه کردن جوانان را بسیار جدی بگیریم و برای مقابله با آن تمام تلاش خود را بکار ببندیم.
وی همچنین گفت: الحمدلله امروز ارتش یکی از ستون های انقلاب و سازمان های موفق در اجرای مأموریت های محوله است و هماهنگی خوبی بین نیروهای مسلح وجود دارد
سردار سرتیپ شیرازی در پایان سخنانش با بیان اینکه همه اعزه روحانی، بویژه روسای سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش لازم در جهت ارتقای سطح کاری و معنویت کارکنان ارتش را داشته اند، افزود: روحانیون ارتش باید برای رضای خدا کار کنند و بدانند که خداوند باریتعالی به همه چیز آگاه است. فرمانده معظم کل قوا نیز اِشزاف کاملی بر نیروهای مسلح دارند به نحوی که هر وقت ما به دستورات ایشان توجه کافی داشتیم برکات آن را نیز به عینه مشاهده کرده ایم و این توجه دقیق به فرامین ایشان باید در اینگونه همایش ها تبیین شود.
به گزارش ایرنا، یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا و با حضور بیش از 600 نفر از روحانیون ارتش با هدف بازخوانی انتظارات رهبری از روحانیون ارتش و مروری بر سیاست ها، راهبردها و جهت گیری های جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
سیام**9612**1553

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ارتش رهبر معظم انقلاب تجمل گرايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعدازظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حوزه شورای فرهنگ عمومی دو نکته حائز اهمیت است که می‌تواند یک زمینه خوب برای اقدامات اثرگذار و مفید برای سال جاری و سال‌های آینده باشد؛ در نکته اول آنچه که ما از اقتضائات و منویات مقام معظم رهبری می‌فهمیم در مجموع آنچه که در حوزه فرهنگ باید انجام دهیم باید انسجام و هدفمندی روزافزونی داشته باشد که به نتایج مثبت منتهی شود.

وی با بیان استدلال‌های متعدد عنوان کرد: بنده معتقد هستم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ موفقیت‌های کم‌نظیری داشته است و نباید فراموش کنیم که در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی با جبهه استکبار هستیم و شرایط فعلی را به لطف الهی این انقلاب رقم زده است و این توفیقات اسلامی در داخل و خارج باید شناخته شود چرا که تقابل جبهه حق و باطل به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) تا ختم بشریت ادامه خواهد داشت و معتقدیم که در نهایت جبهه حق پیروز شده و این مستضعفان هستند که وارثین عالم خواهند شد.

صحرایی بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «به قله نزدیک هستیم»، منظور این قله تنها قله اقتصادی و یا قله سیاسی نیست، بلکه قله افتخار انقلاب اسلامی یک ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل قرارگاه در حوزه‌های فرهنگی اذعان کرد: قرارگاه تنظیم‌کننده، هدایت‌کننده، بازخواست‌کننده و راهبر میدان است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصطلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم‌تر است چون این کار محور همه کارهای دیگر است و در اینجا قرارگاه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی که برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد، از این رو با تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ایشان شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان یک قرارگاه می‌شناسند و در استان نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه و ترکیبی که طراحی شده است می‌تواند این کار قرارگاهی را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حداقل ثمره تشکیل قرارگاه این است که از پراکنده کاری، موازی کاری، دوباره‌کاری و… فاصله خواهیم گرفت، چرا که در صورت عدم فرماندهی واحد، بدیهی است که اقدام صورت گرفته با شکست مواجهه شود؛ لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن علیه ما جبهه تشکیل داده است ما نیز در اقداماتمان باید کار جبهه‌ای انجام دهیم.

کد خبر 747359

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌