Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:50:03 GMT

گل زده پرسپولیس سرانجام دو رقمی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۰۳۹

گل زده پرسپولیس سرانجام دو رقمی می شود؟

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 9 بازی ابتدایی 9 گل زدند و حالا امیدوارند در مقابل پیکان گل زده خود را دو رقمی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت برخلاف فصل گذشته عملکردی متوسط در خط حمله داشته اند و در بین بهترین خطوط حمله لیگ جایی ندارند. آن ها با میانگین یک گل در هر بازی کار را جلو می برند و با هجومی ترین تیم لیگ یعنی سپاهان 15 گل فاصله دارند!

 

فصل گذشته در همین مقطع 17 گل زده داشت و با اختلاف نسبت به بقیه تیم ها بهترین خط حمله لیگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها گسترش فولاد و استقلال خوزستان را با 3 گل شکست دادند و برابر فولاد و نفت هم 2 گل زدند. بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ هفدهم علی علیپور بود که در پایان 9 هفته آغازین 7 گل زد و در ادامه فصل نیز موفق شد عنوان آقای گلی را به ارمغان بیاورد.

 

حالا در چنین شرایطی پرسپولیس بار دیگر به علیپورِ آماده نیاز مبرمی دارد و برانکو امیدوار است امروز با گل های این ستاره جوان، پیکان را شکست داده و البته میانگین یک گل در هر بازی تیمش را بهبود بخشد.

 

نکته جالب این که تیم پیکان هم 9 گل خورده دارد و اگر پرسپولیسی ها بتوانند در این بازی گلزنی کنند، علاوه بر این که شمار گل های خود را دو رقمی می کنند، گل خورده پیکان را هم به 10 می رسانند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ترمز پیکان را کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان میزبان پیکان تهران بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان دقیقی به پایان رسید تا نخستین باخت خودروسازان در سال جدید رقم بخورد.

در این دیدار که در سکوت سرد سکوها و با قضاوت رضا عادل از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه آغازشد؛ کاپیتان پوریا سرآبادانی در دقیقه ۹ روی ارسال علی آزادمنش از روی نقطه کرنر با یک ضربه سر تور دروازه محمد ناصری را به لرزه درآورد تا یشمی پوشان با یک گل پیش بیفتند.

بازی متعادل دوتیم که نبود تماشاگر هم برآن سایه انداخته بود در نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید تا دو تیم به فکر نیمه دوم باشند.

در نیمه دوم هم بیشتر بازی در میانه های میدان جریان داشت و بازی دو تیم سرد و کسل کننده بود تا اینکه در دقیقه ۸۹ و در شرایطی که شمس آذری ها بازی را تمام شده می دانستند حامد پاکدل که در نیمه دوم به بازی آمده بود به زیبایی هرچه تمام تر علیرضا جعفرپور سنگربان جوان شمس آذر را مغلوب کرد تا پیکانی ها به گرفتن امتیاز در این دیدار امیدوار شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و بازی در دقایق پایانی هیجانی دنبال شد و حسین گودرزی در وقت های تلف شده تیر خلاص را به پیکره پیکان وارد کرد تا سه امتیاز در قزوین بماند.

پیکان آخرین بار در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بود که شمس آذر نخستین شکست سال ۱۴۰۳ را به این تیم تحمیل کرد.

شمس آذر با این سه امتیاز ۳۵ امتیازی شد و پیکان هم ۲۵ امتیازی باقی ماند.

شاگردان دقیقی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در سیرجان میهمان گل گهر این شهر خواهند بود و پیکان هم باید در خانه از آلومینیوم اراک میزبانی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901617

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی