Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ «نرگس آل‌مومن» مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان در سال 86 با هدف ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد و در حال حاضر تنها کتابخانه تخصصی در استان است که در زمینه دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس شهرکرد را نزدیک به 5 هزار عنوان در قالب 7 هزار جلد ذکر کرد.

آل‌مومن با اشاره به اینکه عضویت در این کتابخانه به صورت رایگان است گفت: این کتابخانه، بستر مناسبی است برای پژوهشگران و محققانی که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: این مجموعه شامل کتاب‌های داستان، خاطره، زندگی‌نامه، سرگذشت‌نامه، عملیات‌ها، منابع مرجع دفاع مقدس، سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کتاب‌های کودک و موضوعات دیگر است.

وی بیشتر مراجعین به کتابخانه تخصصی را پژوهشگران و محققان عنوان و تصریح کرد: چون حوزه دفاع مقدس زمینه تخصصی است، بیشتر پژوهشگران و محققان مراجعین و متقاضیان این کتابخانه هستند، اما با انتشار کتاب‌های کودک در زمینه دفاع مقدس، سعی شده که این کتاب‌ها نسبت به سایر کتاب‌ها جذاب‌تر باشند، امیدواریم حتی قشر کودک هم در این حوزه متقاضی کتاب باشند.

آل‌مومن متذکر شد: با توجه به تحصیل دانشجویان در رشته ادبیات پایداری و مقاومت در دانشگاه شهرکرد و ارائه درس «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌ها، دانشجویان نیز از دیگر متقاضیان این کتابخانه‌ هستند، همچنین با وجود کتاب‌هایی در حوزه داستان و خاطره در این کتابخانه نیز خیلی از افرادی که جویای خاطرات رزمندگان و شهدا هستند از این کتابخانه استقبال می‌کنند.

منبع: دفاع مقدس

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کتابخانه دفاع مقدس شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بهادر کرمی در خصوص اقدامات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی دو هزار شهید استان گفت: با همکاری اعضای کمیته، کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس در دست تدوین است.
رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان افزود: پنج جلد کتاب برای توزیع در سطح مدارس پیرامون خاطرات رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس در دست تدوین است.
وی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقاله برای روزهای پایانی کنگره بر عهده این کمیته است، ادامه داد: جمع‌آوری، بررسی و داوری مقالات، همچنین انتخاب سخنران و پوستر کنگره بر عهده این کمیته است.
کرمی بیان کرد: با همکاری مجموعه دانشگاهیان سفری به روستای موگر شهرستان لنده داشتیم و مزار شهید طیب را زیارت و جلسات تبیینی و تحلیلی برگزار کردیم.
رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ملی شهدای استان عنوان کرد: به همت بسیج دانشجویی کشور شهید طیب به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شد.
کرمی گفت: نصب تمثال مبارک شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان از دیگر وظایف این کمیته است.
وی گفت: قرار است اعضای کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد