Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یوسف محمود» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین،  روز یکشنبه در رام الله گفت بازدید صهیونیست‌ها از حرم شریف نقشه رژیم صهیونیستی برای روشن کردن آتش یک جنگ مذهبی است. این اظهارات در واکنش به بازدید «یوری آریل» وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی، از حرم شریف بیان شد.

فلسطین در سال‌های اخیر دائما از هجوم صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود در این خصوص گفت تجاوز به مسجدالاقصی با هجوم به آن جنایتی است که پشتش یک ایدئولوژی تروریستی افراطی وجود دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رام الله رژیم صهیونیستی جنگ کشاورزی مسجد تجاوز تجاوز جنگ رام الله فلسطین کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، استعفای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست آنان در مقابله با عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده است که با آغاز ماه آگوست دست از کار خواهد کشید.

این در حالی است که صبح امروز منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «آهارون هالیوا» رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به ماموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

بنابراین طی روز جاری ۲ تن از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی مجبور به استعفا شدند که خود نشانگر عمق شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است.

کد خبر 6085839

دیگر خبرها

  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها