Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@19:50:51 GMT

​«نخستین همایش ملی حقوق نشر» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۳۱۹

​«نخستین همایش ملی حقوق نشر» برگزار می‌شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، «نخستین همایش ملی حقوق نشر» با هدف ارائه راهکارهای حقوقی جهت استفاده از قوانین موجود و اصلاح لایحه حقوق مالکیت ادبی، هنری و نیز تبیین جایگاه و رابطه حقوق نشر داخلی و کپی رایت روز سه‌شنبه، ۲۹ آبان‌ماه، از ساعت ۹ تا ۱۷ با مشارکت انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش قوانین جاری در حوزه حقوق نشر و آسیب‌شناسی آن‌ها حقوق نشر الکترونیک و فضای مجازی، پیشگیری از وقوع جرایم حوزه حقوق نشر و نیز ضوابط نشر و راهکارهای اجرایی آن با حضور کارشناسان و حقوقدانان و مقامات قضایی بررسی خواهد شد.
یادآور می‌شود، این مراسم در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پایین‌تر از میدان ولیعصر ابتدای خیابان دمشق شماره ۹ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار