Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت : بر اساس تحقیق پژوهشگران سرکه سیب خواص درمانی قابل توجهی دارد که یکی از آثار آن بر روی بدن انسان، بهبود عملکرد سیستم گوارش و چربی سوزی در بدن است
علیرضا مروجی افزود : یکی از خواص سرکه سیب ، توانایی آن در بهبود سیستم گوارش است به این ترتیب ، بدن بین وعده های غذا به دنبال غذا نمی گرددو سبب کاهش وزن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یکی دیگر از ویژگی های سرکه سیب سرکه کمک به کاهش کلسترول است کاهش دهدو بدن را قادر به خلاص شدن از کلسترول اضافی می کند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به افرادی که دارای چربی خون هستند توصیه کرد روزانه 2 یا 3 قاشق غذاخوری سرکه سیب مصرف کنند.
مروجی افزود : اگرچه سرکه سیب سرکه طعم اسیدی داردولی از آنجا که منشا آن میوه است، حاوی قندهای با کیفیت بالا می باشد و با مصرف یک قاشق چای خوری سرکه سیب سیب قند و انرژی لازم بدن تامین می شود.
وی گفت: داشتن پتاسیم، ویتامین A و کاهش اشتها نیز از دیگر خواص سرکه سیب است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کاشان سرکه سیب چربی خون گوارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشیدن آب داغ چه تاثیری بر بدن ما می‌گذارد؟

ایتنا - نوشیدن آب داغ می‌تواند به کاهش وزن، بهبود هضم، رفع احتقان و حتی تقویت آرامش کمک کند.
محققان می‌گویند که نوشیدن آب داغ به عنوان یک روش ساده و طبیعی برای بهبود سلامتی افراد مطرح می‌شود.

در این مطلب، به خواص شگفت‌انگیز نوشیدن آب داغ پرداخته می‌شود.

بهبود هضم: نوشیدن آب داغ می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک کند. آب گرم کمک می‌کند تا مواد غذایی بهتر هضم شده و ترکیبات مغذی به صورت بهینه در بدن جذب شوند.

رفع یبوست: آب داغ همچنین به عنوان یک ملین طبیعی می‌تواند به رفع یبوست کمک کند. آب گرم موجب افزایش حرکت روده‌ها می‌شود و تسهیل در خروج مواد غیرضروری از بدن را فراهم می‌کند.

سم زدایی: نوشیدن آب گرم می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی برای دفع سموم از بدن مورد استفاده قرار گیرد. آب گرم باعث تعرق بیشتر می‌شود و از طریق پوست، سموم و مواد زائد را از بدن دفع می‌کند.

رهایی از گرفتگی بینی: استنشاق بخار آب داغ می‌تواند به رفع گرفتگی بینی و کاهش علائم سرماخوردگی، سینوزیت و آلرژی کمک کند.

بهبود گردش خون: نوشیدن آب گرم می‌تواند به بهبود گردش خون کمک کند. آب گرم باعث گشاد شدن عروق خونی می‌شود و جریان خون را بهبود می‌بخشد، که این موضوع می‌تواند به سلامت قلب و عروق کمک کند.

تسکین درد: آب گرم مصرف شده می‌تواند به تسکین درد‌های مختلف مانند دردهای عضلانی و مفصلی، دردهای قاعدگی و سردردها کمک کند. آب گرم باعث کاهش التهاب و تسکین احساس درد می‌شود.

کاهش وزن: نوشیدن آب داغ ممکن است در افزایش متابولیسم و افزایش کالری سوزی موثر باشد و در صورت ترکیب با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم به کاهش وزن کمک کند.
  خطرات نوشیدن آب داغ چیست؟
نوشیدن آب خیلی داغ می‌تواند به بافت مری شما آسیب برساند، جوانه های چشایی شما را بسوزاند و زبان شما را داغ کند. هنگام نوشیدن آب گرم بسیار مراقب باشید.

در غیر این صورت، نوشیدن آب گرم هیچ اثر مضری ندارد و استفاده از آن به عنوان یک درمان بی خطر است.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت انگیز خوردن آب داغ که نمی‌دانستید
  • خوردن این نوع سرکه باعث لاغری می‌شود
  • خواص باورنکردنی گیاه دارویی «کلپوره» یا «مریم نخودی»
  • خواص باورنکردنی گیاه دارویی «کَلپوره» یا «مریم نخودی»
  • نوشیدن یک لیوان آب داغ با بدن ما چه می‌کند؟
  • باکتری‌های روده نوزادان سیستم ایمنی آنها را شکل می‌دهد
  • نوشیدن آب داغ چه تاثیری بر بدن ما می‌گذارد؟
  • سیستم بهورزی ایران در دنیا بی‌ نظیر است
  • سیستم به‌ورزی ایران در دنیا بی‌نظیر است
  • به این افراد هرگز گل گاو زبان ندهید