Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- ورزشگاه خوي، محل سخنراني رييس جمهوري کشورمان در سفر به آذربايجان غربي، آکنده از مردمي است که به عشق ايران و نظام اسلامي به استقبال آماده اند.

گزارش خبرنگار ايرنا حاکي است که استقبال کنندگان از دکتر روحاني در ورزشگاه شهيد چمران شهر خوي پرچم سه رنگ کشورمان را همراه با پرچم بنفش به عنوان نماد دولت تدبير واميد به اهتزاز درآورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آيين استقبال از حضور رييس جمهوري کشورمان در شهر خوي، اقشار مختلف مردم براي نمايش شور و شعور ايران دوستي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي همصدا شعارهايي را سرمي دهند.
اقشار مختلف مردمي با سردادن شعارهايي چون «آذربايجان»، «ايران» و «روحاني» از رييس جمهوري خود حمايت کردند.
ديوارهاي اين ورزشگاه به تصاويري از شهداي دفاع مقدس مزين شده است.
پخش سرودهاي محلي از ديگر نکته هاي جذاب ورزشگاه خوي، محل سخنراني دکتر روحاني در سفر يکروزه به آذربايجان غربي است.
حسن علي زاده که براي شنيدن سخنراني رييس جمهوري به ورزشگاه آمده است به خبرنگار ايرنا گفت: ما اينجا گرد هم آماده ايم تا به دنيا نشان دهيم که همه جاي ايران سراي من است و همه اقوام ايراني با تمام وجودشان از دين و خاک شان دفاع مي کنند.
اين شهروند ساکن خوي با اشاره به تاکيد رهبر معظم انقلاب اسلامي بر ضرورت حمايت همگاني از دولت افزود: دولت در نظام اسلامي نماينده حاکميت اسلامي است و بر اين اساس استقبال از رييس جمهوري منتخب وظيفه همه است.
رقيه پيرموذني از ساکنان روستاي قوروق که براي استقبال از رييس دولت تدبير و اميد به ورزشگاه شهيد چمران خوي آمده است، به خبرنگار ايرنا گفت: ما شهداي زيادي تقديم اين خاک و دين کرده ايم تا در امنيت و آسايش باشيم و امروز نيز وظيفه داريم تا با استقبال باشکوه از رييس دولت نشان دهيم که با وجود اختلاف نظر و سليقه در مقابل دشمنان اين مرز و بوم متحد و يکدل و يکصدا هستيم.
اين خانم مسن که همراه با نوه خود در محل سخنراني دکتر روحاني حاضر شده است، اظهار داشت: دولت با وجود محدوديت هاي شديد مالي براي رفاه و آسايش مردم با همه توان مي کوشد که نمونه آن ساخت بيمارستان 220 تختخوابي خوي است که امروزه بهره برداري مي شود.
علي پورزماني از معلمان بازنشسته ايواوغلي نيز که با فرزند دبيرستاني اش به استقبال از رييس دولت تدبير و اميد و گوش دادن به سخراني وي به ورزشگاه شهيد چمران خوي آمده است، تاکيد کرد: تلاش دولت براي اجراي طرح هاي مختلف زيرساختي، عمراني و بهداشتي با وجود مضيقه مالي ارزشمند است و بايد انصاف داد که دولت تدبير و اميد تمام توان خود را براي عمران و آبادي مناطق مختلف ايران اسلامي به کار مي بندد.
پورزماني ادامه داد: من از اول پيروزي انقلاب اسلامي در اين قبيل آيين ها حاضر مي شوم، زيرا معتقدم حمايت از دولت، حمايت از نظام و کشور است و حمايت مردمي موجب دلگرمي و قوت قلب بيشتر دولتمردان مي شود.
سوران محمدي از ساکنان شهر قطور نيز که به همراه جمعي از همشهريانش در ورزشگاه شهر خوي حاضر شده است، گفت: ما اينجا آمده ايم تا نشان دهيم که اقوام و اقليت هاي مذهبي ايران زمينه يکصدا و هم آوا از دولت مستقر حمايت مي کنند و آماده هر گونه حمايت و جانفشاني در راه کشورشان هستند.
محمدي افزود: دولت تدبير و اميد در پنج سال گذشته تلاش هاي زيادي را براي تحقق حداقل بخشي از مطالبات مردم آذربايجان غربي به کار بسته که افتتاح بيمارستان خوي و خط آهن مراغه - اروميه نمونه آن است.
به گزارش ايرنا رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت در بدو ورود به فرودگاه خوي مورد استقبال مقام هاي ارشد کشوري و استاني قرار گرفتند.
دکتر روحاني در سفر يکروزه خود به آذربايجان غربي ضمن سخنراني در جمع مردم استان در ورزشگاه شهيد چمران خوي، در مراسم افتتاح طرح هاي عمراني و درماني از جمله راه آهن اروميه شرکت و در جمع اعضاي شوراي اداري و نخبگان آذربايجان غربي سخنراني مي کند.
افتتاح راه آهن مراغه - اروميه و آغاز سفر شهروندان اروميه اي با استفاده از خط ريلي، بهره برداري از طرح هاي درماني در شهرهاي اروميه و خوي در راستاي ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح هاي در نظر گرفته شده براي سفر رييس جمهوري به آذربايجان غربي است.
جلسه با نخبگان و فعالان حوزه هاي مختلف، شرکت در جلسه شوراي اداري و نشست خبري با نمايندگان رسانه ها از ديگر برنامه هاي سفر يکروزه رييس دولت دوازدهم به آذربايجان غربي است.
نخستين دور سفر استاني دکتر حسن روحاني به آذربايجان غربي در اواسط خردادماه سال 1395 شمسي انجام و در آن 17 هزار ميليارد رالت طرح به تصويب رسيده بود که نزديک به 80 درصد آن اجرايي شده است.
518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس۲۴، جو بایدن، رییس جمهور ۸۱ ساله آمریکا که نامزد قطعی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود، با تمسخر دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی خود از حزب جمهوری‌خواه گفت که ترامپ برای رییس جمهوری خیلی پیر بوده و از لحاظ عقلی فاقد صلاحیت است.

بایدن در ضیافت شام سالانه رسانه‌های آمریکا گفت: ترامپ یکی از نامزدهای خیلی پیر است و از لحاظ ذهنی برای رییس جمهور بودن، صلاحیت ندارد. دیگر نامزد هم من هستم.

بایدن در تعدادی زیادی از نظرسنجی‌ها در تعقیب ترامپ است و با نگرانی رای‌دهندگان درباره سن و سالش روبه‌روست؛ مساله‌ای که او قصد داشت تا با برجسته کردن گاف‌های کلامی ترامپ ۷۷ ساله آن را کم‌رنگ نشان دهد.

وی در ادامه گفت که ستاد انتخاباتی حزب دموکرات نشان داد که چطور می‌توان اقتصاد آمریکا را بعد از همه‌گیری کووید-۱۹ بازسازی کرد آن هم به «بدون تشویق مردم آمریکا به تزریق ضدعفونی‌کننده!»

رییس جمهور آمریکا مشخصا به اظهارات ترامپ در دوران کرونا اشاره داشت. او از یکی از مشاوران پزشکی‌اش پرسیده بود که «آیا می‌توان برای درمان قربانیان ویروس کرونا، به آنها ماده ضدعفونی کننده تزریق کرد»!

بایدن افزود: واقعا می‌گفتم کاش این حرف‌ها لطیفه باشد اما نبود! دموکراسی و آزادی به معنای واقعی مورد هجوم قرار گرفته است. پوتین در اروپا می‌تازد و کسی که قبل از من در کاخ سفید بود، به او تعظیم می‌کند و می‌گوید که «هر کاری که دلت می‌خواهد بکن»!

کد خبر 6057137

دیگر خبرها

  • جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم
  • استقبال ناتو از مشارکت دیرینه با جمهوری آذربایجان/ وضعیت در اوکراین بسیار دشوار است
  • پوتین در انتخابات پیروز شد و غرب را تهدید کرد
  • با وجود فراخوان پرسپولیس؛ استقبال ضعیف هواداران از آخرین بازی سال
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • آذری‌ها با سنت‌های ماه رمضان به استقبال سال نو می‌روند
  • برگزاری دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌غربی