Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@10:42:50 GMT

بارش باران در محورهای شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۱۰

بارش باران در محورهای شمالی کشور

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید در سه محور خلخال - اسالم در استان اردبیل، بوشهر - برازجان در استان بوشهر و محور فیروزکوه هستیم، بنابراین رانندگان قبل از حرکت در مه، چراغها، شیشه‌ها، پنجره ها و آینه ها را بررسی و از سالم و بی نقص بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اگر میزان دید شما کم است چراغ های مه شکن خود را روشن کنید و هنگام رانندگی در هوای مه آلود از نور چراغ پایین استفاده کنید.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای شمالی کشور نیز گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران و گلستان نیز مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی در پایان از ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران کرج محدوده پل فردیس تا گرمدره خبر داد و بیان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۳ استان باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب)  و آزادراه تهران – شمال مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های سیاه بیشه و هریجان، آزادراه تهران – شمال محدوده تونل های شماره 17 و 18 و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه،  محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل لاسم تا گزنک و محدوده های وانا و بایجان و آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد خودروها روان است.

این مرکز از بارش باران در برخی محورهای استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت  ترافیکی جاده‌های کشور 29 اسفند 1402 / بارش باران در ۲۰ استان
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور
  • بارش باران در جاده‌های۲۰ استان کشور
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان؛ چالوس یکطرفه و برفی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش برف و باران در برخی از جاده‌ها
  • بارش باران در جاده های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۷ استان/ چالوس یکطرفه و برفی است
  • جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • وضعیت ترافیک جاده های پر ترافیک نوروزی در کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس | برف و باران در محورهای شمالی وجود دارد؟