Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:09:44 GMT

لیگ ملت‌ها کابوس بزرگان فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۱۸

لیگ ملت‌ها کابوس بزرگان فوتبال اروپا

قهرمانان جهان در چند دوره اخیر در لیگ ملت‌ها نتایج ضعیفی کسب کردند و در مقابل تیم‌هایی که شانس کمی برای صعود داشتند به نیمه‌نهایی راه یافتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اسپانیا تنها تیم‌ ‌ملی بزرگی نیست که در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها حضور ندارد. این رقابت‌ها برای نخستین بار با هدف کمتر شدن فاصله تیم‌ها در اروپا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی‌ها به نحوی جایگزین دیدارهای دوستانه شده و یوفا با برگزاری لیگ ملت‌ها قصد داشت به جذابیت فیفا دی بیافزاید. پس از گذشت چند هفته‌ مشخص شد فاصله تیم‌های اروپایی کم شده است.

نباید جان گرفتن دوباره هلند را  در این بازی‌ها فراموش کرد. کسی تصور نمی‌کرد نارنجی پوشان بتوانند در گروهی که فرانسه حضور دارد، بدرخشند اما این اتفاق رخ داد.

بر این اساس، ایتالیا (قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶)، ‌اسپانیا (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰) و آلمان (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴) در مرحله پایانی لیگ ملت‌ها حضور ندارند. فرانسه آخرین قهرمان جهان نیز تنها در صورت تساوی هلند مقابل آلمان سقوط کرده به دسته B، می‌تواند به مرحله نهایی صعود کند.

در مقابل، تیم‌هایی مانند پرتغال (قهرمان یورو ۲۰۱۶)، انگلیس و سوئیس - که بلژیک، تیم سوم جام جهانی ۲۰۱۸ را کنار زد - توانستند به نیمه‌نهایی صعود کنند. قهرمان این بازی‌ها نهم ژوئن مشخص می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، آیا آلمان با این لباس جام قهرمانی اروپا را به دست خواهد آورد؟ آدیداس به طور رسمی از پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های قهرمانی اروپا رونمایی کرد. پس از گمانه‌زنی‌ها درباره طرح جدید تیم ملی آلمان، اکنون به این صورت از آن رونمایی شده است: تیم یولیان ناگلزمان پیراهن‌های سفید را در بازی‌های خانگی و صورتی را در بازی خارج از خانه به تن خواهد کرد.

ستارگان تیم ملی فوتبال آلمان قرار است برای اولین بار در فیفادی مقابل فرانسه (23 مارس) و هلند (26 مارس) این پیراهن‌های جدید را بپوشند. پیراهن اول جدید همچنین برای تیم بانوان آلمان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیراهن اول آلمان به رنگ سفید سنتی این تیم خواهد بود. رنگ مشکی-قرمز طلایی در ناحیه شانه ترکیبی از رنگ‌های پرچم ملی آلمان و ظاهر بال عقاب است. نقش برجسته جلوی پیراهن از لوگوی فدراسیون فوتبال آلمان الهام گرفته شده است. همچنین یک نوار مشکی در کنار لباس وجود دارد. این پیراهن، پیراهن اول آلمان در جام جهانی 2006 را به یاد می‌آورد.

شورت و جوراب این لباس سفید است. شماره روی لباس هم به سبک سه بعدی دهه 90 طراحی شده است. پیراهن جدید خارج از خانه اما با رنگ‌های صورتی-بنفش طراحی شده است. این رنگ شاید نماینده نسل جدید هواداران فوتبال آلمان و تنوع این کشور باشد. این چیزی است که بیانیه آدیداس می‌گوید. الگوی الماسی شکل روی پیراهن، یادآور ظاهر بال عقاب است. ستاره‌های آلمان با پیراهن صورتی، شلوارک و جوراب بنفش می‌پوشند. فونت روی این پیراهن کمی شبیه به فونت سه بعدی لباس اول است.

یک چیز واضح است: پیراهن‌های خارج از خانه بحث‌های زیادی را ایجاد می‌کند. فلورین ویرتز به آدیداس گفت: "پیراهن خانگی کلاسیک با شانه‌های مشکی، قرمز و طلایی و ظاهر سفید است، این برای من یک پیراهن معمولی آلمانی است. به نظر من پیراهن خارج از خانه خیلی باحال‌تر هستند. یک طرح متفاوت و واقعاً خارق‌العاده.»

قیمت پیراهن‌ها 100 یورو خواهد بود و برای کودکان این لباس‌ها 75 یورو قیمت‌گذاری شده است. نسخه‌ای که بازیکنان آلمان می‌پوشند "نسخه معتبر" نام دارد و 150 یورو قیمت دارد. این نسخه هم برای فروش در دسترس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • رکورد شگفت انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • صعود آدانا دمیر اسپور به رده هشتم جدول سوپرلیگ ترکیه در حضور میلاد محمدی
  • رکورد شگفت‌انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • آرسنال از بد به بدتر؛ قرعه کابوس‌وار
  • احتمال فینال رویایی لیگ اروپا
  • احتمال فینال رویایی لیگ اروپا: ژابی مقابل لیورپول