Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@08:41:03 GMT

پرداخت 537 هزار میلیارد ریال وام در 7 ماه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۲۷

پرداخت 537 هزار میلیارد ریال وام در 7 ماه

پول‌نیوز - بانک ملّی ایران در هفت ماه ابتدای امسال بالغ بر 537 هزار و 538 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در 7 ماه ابتدای سال جاری، بیش از یک میلیون و 128 هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تخصیص داده است.

مشارکت مدنی بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، 62 هزار و 748 فقره تسهیلات به ارزش 188 هزار و 647 میلیارد ریال پرداخت شد.

همچنین بالغ بر 44 هزار و 171 میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در 53 هزار و 202 فقره به تجار و بازرگانان و 12 هزار و 407 میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در شش هزار و 10 فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

بانک ملّی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ماه نیز 250 هزار و 11 فقره تسهیلات در قالب عقد  قرض الحسنه به ارزش 33 هزار و 447 میلیارد ریال و 500 هزار و 363 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی به ارزش 173 هزار و 849 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، 214 هزار و 529 فقره تسهیلات به ارزش 52 هزار و 401 میلیارد ریال به عقد جعاله و 174 فقره تسهیلات به ارزش 635 میلیارد ریال به عقد اجاره به شرط تملیک اختصاص دارد.

همچنین طی این مدت، 38 هزار و 766 فقره تسهیلات مرابحه به ارزش 22 هزار و 651 میلیارد ریال و بالغ بر دو هزار و 300 فقره تسهیلات سلف به ارزش 9 هزار و 331 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران تسهیلات وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کشاورزی و خسارت خشکسالی طی سال جاری در شهر‌ لالی پرداخت شد.

مهرداد هزاریان بیان کرد: با همکاری بانک کشاورزی شهرستان لالی ۳۲میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال خسارت ناشی از خشکسالی مربوط به سال ۹۹ پرداخت شد.

وی افزود: بیمه کردن محصولات کشاورزی و دامی توسط کشاورزان و دامداران باعث می‌شود بخشی از خسارات مالی حوادث هنگام خشکسالی، سیل، بیماری و سایر حوادث غیرمترقبه که به محصولات کشاورزی و دامی خسارت وارد می‌کنند جبران شود.

هزاریان به کشاورزان و دامداران شهرستان توصیه کرد: با مراجعه به دفتر بیمه محصولات کشاورزی و دامی شهرستان لالی محصولات خود را بیمه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان نیز گفت: مبلغ ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در زیر بخش زراعت شهرستان توزیع شده است.

علی شکاری بیان کرد: این تسهیلات با کارمزد ۲۳ درصد و بازپرداخت چهار ساله، جهت خرید انواع دستگاه‌های کاشت و داشت محصولات زراعی، به متقاضیان در شهرستان پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • محکومیت هشت میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریالی قاچاق سوخت در فامنین
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان