Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از طرح جدید صلح که در آن بر توقف حملات موشکی و پهپادی یمن تاکید شده است، خبر داد.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن بامداد دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «اگر ائتلاف سعودی صلح می‌خواهد، ما آماده توقف عملیات نظامی خود در همه جبهه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 الحوثی افزود:  یمن در راستای حمایت از صلح و از بین بردن هرگونه بهانه ائتلاف سعودی برای ادامه تجاوزاتش، این آمادگی را دارد که همه عملیات نظامی خود از جمله موشکی و پهپادی را متوقف کند.

وی در ادامه بیانیه خود تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که شلیک موشک و ارسال پهپادها را متوقف کنیم تا بهانه ادامه تجاوز و محاصره را از دشمن بگیریم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن خواستار توقف حملات موشکی و پهپادی یمن شده است و ما هم از تلاشش برای برقرای صلح حمایت می‌کنیم.

او گفت که یمن از موشک‌های بالستیک و پهپادهای خود فقط برای بازدارندگی و دفاع در برابر جنایات ائتلاف استفاده کرده است.

الحوثی خاطرنشان کرد، یمن از بزرگترین فاجعه انسانی در جهان به دلیل حملات ائتلاف سعودی و محاصره آن رنج می‌برد.

جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن از فروردین ماه سال 1394 آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در این سه سال و اندی بیش از 50 هزار یمنی جان خود را از دست داده‌اند.

روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست"  آگوست گذشته فاش کرده بود که شمار کشته‌های یمن بیش از 50 هزار نفر است، اما منابع مختلف، آمار واقعی را بیان نمی‌کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب جهان سازمان ملل یمن آمریکایی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران