Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بهرام قاسمی در نشست خبری با خبرنگاران، همچنین در مورد اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر این که آقای اژه‌ای در خواست کرده است که ظریف مدارک خود در مورد وجود پولشویی در ایران ارائه دهد گفت: ما هیچ در خواستی از آقای اژه‌ای در این مورد دریافت نکرده‌ایم و نامه‌ای از سوی آقای اژه‌ای به وزارت امور خارجه ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با دفاع از صحبت‌های ظریف در مورد پولشویی گفت: آقای ظریف در سخنان خود از وجود یک بیماری و آسیب در کشور سخن گفتند و من از برخی از واکنش‌ها در مورد این صحبت‌های آقای ظریف تعجب می‌کنم.

قاسمی در پاسخ به سوالی درباره شایعه استعفای ظریف گفت: این خبر را شدیدا تکذیب می‌کنم. دکتر ظریف با قوت و اقتدار تمام به انجام وظایف خود مشغول است. این شایعات حساب شده و دقیق است و هدف آن در نهایت در شرایط کنونی کشور، تضعیف وزارت خارجه و شخص وزیر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که آقای برهم صالح، رییس جمهور عراق بعد از ترک تهران راهی ریاض شد آیا ایشان در سفر به عربستان حامل پیامی از سوی ایران برای ریاض بوده است؟ گفت: ایشان حامل پیام خاصی از جانب ایران برای دولت سعودی نبوده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سخنگوی وزارت امور خارجه بهرام قاسمی محمدجواد ظریف پولشویی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور

تفاهم نامه‌ حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور بین وزارت امور خارجه و قوه قضائیه امضا شد.

به گزارش ایسنا، ارکان این تفاهم‌نامه را معاونت کنسولی وزارت امور خارجه، معاونت بین‌الملل قوه قضاییه، بنیاد تعاون زندانیان و سازمان زندانها تشکیل می‌دهند.

 در این تفاهم نامه مقرر شده است امضاکنندگان با تشریک مساعی و هماهنگی، امور زندانیان ایرانی در خارج از کشور، مشکلات خانواده‌های آنها، تسهیل در انتقال آنها به کشور و ارائه هرگونه تسهیلات را از طریق هماهنگی های موثر بین بخشی ارتقا بخشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افغانستان کاردار پاکستان را احضار کرد
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • عملکرد وزارت خارجه در جنگ غزه
  • دیدار هیئتی از وزارت امور خارجه چین با اسماعیل هنیه
  • هشدار قاهره به تل آویو درباره حمله به رفح
  • اسراییل محدودیت‌های گذرگاه‌های زمینی غزه را رفع کند
  • زاخارووا: غرب هر کاری برای اخلال در انتخابات روسیه می‌کند
  • گذرنامه تمام متقاضیان تا پایان سال تحویل می شود
  • حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور
  • تلاش وزیر خارجه آلمان برای متقاعد کردن صدراعظم برای ارسال «تاروس‌» به اوکراین