Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@04:52:37 GMT

طرح‌های سفر گذشته به آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۳۹

طرح‌های سفر گذشته به آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز، 28 آبان‌ماه، در بدو ورود به فرودگاه خوی بااشاره به اهداف سفر خود به آذربایجان‌غربی با ابراز خرسندی از سفر خود به استان اظهار کرد: از خداوند منان شاکرم که فرصتی فراهم شد تا میهمان مردم دلاور و مرزدار آذربایجان غربی باشم و در آغاز سفر به دیدار مردم شریف و عالم پرور خوی آمدم که طی این سفر به آذربایجان‌غربی، طرح‌های سفرهای گذشته که مورد تصویب واقع شده بود، بررسی می‌شود و چنانچه طرحی از سفرهای قبل مانده تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین بیمارستان 225 تخت‌خوابی در خوی و راه‌آهن مراغه-ارومیه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن رئیس جمهور روحانی راه آهن خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تشدید شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل عید نوروز و در ماه مبارک رمضان در سطح استان تشدید شود.

محمدصادق معتمدیان،۲۶ اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، با تاکید بر معرفی سامانه های نظارتی از جمله ۱۲۴ و رسانه ها، افزود: پاسخگویی به شکایات مردم در این سامانه ها، با جدیت پیگیری شود و صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی و مهاباد اقدامات دستگاه‌های نظارتی بر بازار و برخوردهای قانونی با متخلفان را منعکس کنند. 

وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور مستمر گشت های سیار جهت نظارت بر بازار در سطح استان، خاطرنشان کرد: نظارت کامل بر بازار تداوم یافته و مجازات متخلفین جهت تقویت جنبه بازدارندگی، به جامعه منعکس شود.

استاندار آذربایجان غربی به تامین نیازهای اساسی مردم استان نیز اشاره کرد و افزود: نیازهای اساسی مردم آذربایجان غربی در سطح ملی پیگیری شده و کالاهای مورد نیاز مردم تامین خواهد شد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرزها و پایانه های مرزی جهت تامین کالاهای مورد نیاز، اضافه کرد: در صورت نیاز به واردات کالا، تجار و بازرگانان بخش خصوصی با نظارت کامل، در زمینه واردات کالاهای اساسی مورد حمایت قرار می گیرند.

وی در ادامه مدیریت چرخه کامل واردات و توزیع کالاهای اساسی را ضروری دانسته و افزود: در راستای اثرگذاری در بازار و تولید و تامین کالاهای اساسی چون گوشت مرغ، ارتباط مستمر با بخش خصوصی برقرار شود.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه زیرساخت حمل و نقل ریلی در استان فراهم شده، افزود: با تغییر مسیرهای ورودی کالا به آذربایجان غربی و استفاده از ظرفیت خطوط ریلی، هزینه حمل و نقل و در نهایت کالا در استان کاهش خواهد یافت.

وی در ادامه با تاکید بر استمرار برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سطح استان، اظهار کرد: منافع عمومی مردم در عرضه کالا در نظر گرفته شود و کالاهایی چون سیب که تولید خود استان است، با قیمت مناسب به مردم در ایام عید نوروز عرضه شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به استفاده از ظرفیت تعاونی ها در تامین و توزیع کالاهای اساسی، افزود: نظارت بر بازار و توزیع کالا در مناطق محروم و کم برخوردار استان، با جدیت تداوم یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رمضان در آذربایجان‌غربی
  • نظارت بر بازار عید نوروز تشدید شود
  • سامانه بارشی در راه آذربایجان‌غربی است
  • انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • پیچیدن بوی عید نوروز در شهر ارومیه
  • نظارت بر بازار آذربایجان غربی در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • افزایش ۴۰ درصدی اشتغال در معادن آذربایجان‌غربی
  • پذیرش دانشجویان در پیام نور آذربایجان‌غربی ۱۸ درصد افزایش یافت
  • نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • تداوم حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد