Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ایران با یک درصد جمعیت جهان دارای ۱۱ درصد منابع جهانی است؛ کشوری که ۳۰ میلیون نفر کمبود نیروی کار دارد از بیکاری می‌نالد.

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امروز در همایشی که با محوریت کار آفرینی در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی نیشابور برگزار شد، گفت: در چهلمین سال انقلاب مهم‌ترین چالش آمریکا و غرب ظرفیت‌های اقتصادی است که در ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۵۷ یک رویارویی تمدنی بین اسلام و کفر به وجود آمد. سنت الهی به این بوده است که جبهه اسلام پیروز شود، به همین دلیل آمریکا مطمئن است که اگر انقلاب اسلامی را متوقف نکند زمین خواهد خورد. اگر تمدن اسلامی نوین شکل بگیرد که این اتفاق خواهد افتاد، ابتدا کشورهای اسلامی حول این محور قرار خواهند گرفت سپس کشورهای خاکستری که نه طالب حق هستند و نه مستکبر و در نهایت جبهه استکبار تنها خواهد ماند.


وی افزود: آمریکا و اروپا که به عنوان مغز متفکر اقتصاد شناخته می‌شوند عملا زالوهای اقتصادی هستند. اگر کشورهای دیگر از پیرامون این‌ها دور شوند عملا امریکا و اروپا کشورهای فقیری مانند افغانستان و پاکستان می‌شوند یا اینکه خودشان مجبورند به تمدن اسلام بپیوندند. تنها چیزی که ایران برای موفقیت نهایی کم دارد، ایجاد یک قدرت بین‌المللی اقتصادی است.

معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد افزود: ما هجدهمین اقتصاد جهان هستیم و خودمان نیز می‌دانیم که با این رتبه نمی‌شود تمدنی بنا کرد، اما خود غربی‌ها می‌گویند که ایران می‌تواند دومین یا سومین قدرت اقتصادی جهان باشد؛ ایرانی که با یک درصد جمعیت جهان دارای ۱۱ درصد منابع جهانی است به علاوه سابقه تمدنی قوی و انسان‌های توانمند دارد، به همین دلیل است که غربی‌ها بر جنگ اقتصادی تمرکز کردند.

 عبدالملکی گفت: سیاسیون غربی بر تحریم داخلی تمرکز کردند، این تحریم‌ها همان زنجیرهایی است که به دست و پای اقتصاد است. کشوری که ۳۰ میلیون نفر کمبود نیروی کار دارد از بیکاری می‌نالد که دلایل مختلفی دارد.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که امام انقلاب کردند تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مقابله با تحریم‌ها بود؛ خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته در رفع فقر که محصول تحریم‌ها بوده موفق باشد. زمانی که امام حکومت انقلاب اسلامی را تاسیس کرد ۴۶ درصد مردم طبق آمار بین‌المللی در فقر مطلق بودند که تا امروز این آمار به زیر ۸ درصد رسیده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از راه‌اندازی ۱۷۵  آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در استان خبر داد و گفت: بیش از ۶۵۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان در این آشپزخانه‌ها پخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب با اشاره به راه‌اندازی آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: این آشپزخانه‌ها در ماه مبارک رمضان بیش 650 هزار پرس  غذای گرم پخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد  امام خمینی(ره) هر سال پویشی با عنوان اطعام مهدوی و با هدف تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند، افزود: در این ماه بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه‌ اطعام در جامعه، مردمی‌سازی اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی، تلاش در جهت افزایش روحیه ایثار، مواسات و همدلی در جامعه از اهداف اجرای طرح اطعام مهدوی است.

عرب افزود: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #1*056*8877* یا شماره کارت 6037997950076225 کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

وی افزود: ایجاد پویش‌های هدفمند و موثر محلی و منطقه‌ای توسط مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی، اجرای طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان و خیران برای بازدید از منازل مددجویان توسط امداد و مراکز، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران، حامیان، مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه‌ها، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی و سایر نهادهای همسوا از جمله فعالیت‌های این نهاد در ماه رمضان بیان کرد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در خراسان رضوی به ۶.۲ درصد رسید
  • نوعروسان جهرمی به خانه بخت رفتند
  • کدام استان‌ ها بیشترین نرخ بیکاری را دارند؟
  • توزیع ۳۵۲سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد خواف
  • کدام استان‌ها بیشترین نرخ بیکاری را دارند؟
  • پخت ۶۵۰ هزار پُرس غذا برای نیازمندان خراسان جنوبی
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان خوی
  • اهدا ١۶ سری جهیزیه به نوعروسان زاهدشهری