Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، وی با ایرنا گفت محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری بازنشسته نیست.

این مقام افزود مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری در سال ۹۲ با تایید هیات دولت اعاده به خدمت شده و لذا مشمول قانون اخیر نیست.
وی گفت: بهمن حسین پور معاون مراسم تشریفات نیز بازنشسته محسوب می شود که در پایان مهلت مقرر در قانون در پست سازمانی و جایگاه فوق نخواهد بود
این منبع آگاه با توصیه به رسانه ها برای کسب اطلاع از مراجع رسمی و قانونی تاکید کرد که دولت در این زمینه بر مبنای قانون عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نماینده

کلیدواژه: تخت روانچی روانچی سیاست نماینده واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری

آفتاب‌‌نیوز :

در پی جنجال ها در خصوص توئیت مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، درباره بازنشر بیانات رهبر انقلاب درباره حجاب، علی قلهکی فعال رسانه در شبکه اجتماعی ایکس به حمله حسین شریعتمداری به فضائلی اشاره کرده و نوشت:

حسین شریعتمداری امروز در روزنامه کیهان نوشته "اگر قرار باشد تذکری از طرف رهبری داده شود از طریق دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) داده می‌شود."

پی نوشت:

۱. چندبار تاکنون آقایان گلپایگانی و حجازی چنین مطالب و تذکراتی را علنی دادند که برای این فقره این طور باشد؟!

۲.در جلسه ای که دو سال قبل در دفتر حفظ و نشر آیت الله خامنه ای برگزار شد اعلام گردید( که حقیر هم حضور داشتم) توئیت های آینده مهدی فضائلی که مرتبط با رهبری هست، بدون هماهنگی نوشته نمی شود؛ نظارت محتوایی و البته غیررسمی مجموعه«خامنه ای دات آی آر» نیز در اختیار یکی از فرزندان رهبری است.

۳. برآوردم این است که ماجرای طرح نور نیز( گشت ارشاد سابق) به پشت بلندگویی دیگر ختم می شود!

دیگر خبرها

  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری
  • راهکار ۶ بندی برای حل مسئله ارز/ گفتگو با حسین صمصامی