Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@10:53:33 GMT

کتاب ارتباطات بازاریابی مد منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۵۸

به گزارش ایلنا، کتاب "ارتباطات بازاریابی مد"اولین نسخه ویرایش شده درزمینه مدیریت  بازاریابی مد است که به قلم پروفسورگینورلی گرینوود به رشته تحریر درآمده است. این کتاب ابتدا توسط انتشارات (جان وایلی و پسران) در سال ۲۰۱۳میلادی منتشر شده و سپس توسط کامبیزحیدرزاده  و مجید افتخاری به زبان فارسی برگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهبرد (استراتژی) بازاریابی، ابزارها و رسانه‌ها، قدرت مجلات، نقش روابط عمومی، افراد مشهور، محیط فروشگاه خرده فروشی مد، ارتباطات بازاریابی تجاری، ارتباطات بین‌المللی بازار یابی مد، چارچوب و قوانین، ارزیابی اثر بخشی ارتباطات بازار یابی مد، تغییرات آتی در ارتباطات بازار یابی مد، عنوان فصل‌های این کتاب است‌.

مولف در بخشی از مقدمه کتابش نوشته است: علیرغم وجود فناوری‌های جدید، هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند به اندازه مجلات، تجمل وظرافت آگهی‌های چاپی را به نمایش بگذارد. در فصل اول این کتاب؛  ابزارها و کانال‌های رسانه‌ای موجود، بر اساس مزایا و معایبشان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

در بخشی از این کتاب نیز آمده است: ترجمه این کتاب برای علاقمندان به حوزه "ارتباطات بازاریابی مد" به زبان فارسی تهیه شده است  تا کمبودهای موجود در بازار کتاب‌های تخصصی در این زمینه را تاحدودی رفع کند. این کتاب هم اکنون  در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها در رشته‌های تخصصی در حال تدریس است. مترجمان مطالعه این کتاب  را به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری (رشته های مدیریت بازارگانی،مدیریت اجرایی، ام بی ای و دیگر رشته‌ها ) و تمام علاقمندان بازاریابی و فعالان صنعت نیز توصیه می‌کنند.

 بیان مطالب به صورت کاربردی و جذاب، از جمله مزایای این کتاب است.

در فصل اول این کتاب توضیحاتی درباره صنعت مد آمده است: صنعت مد، همواره به عنوان یکی ازصنایع پویا و شاخص با ارزش افزوده بالا به عنوان یکی از صنایع جذاب در حوزه اقتصاد کشورها در جهان مطرح بوده است. این صنعت هم،  نظیر دیگر صنایع پیرو قوانین و اصول علم بازاریابی است که به واسطه پیچیدگی موجود در آن نقش بازاریابی بسیار پر اهمیت و برجسته است. متاسفانه فقر شدید منابع در این حوزه برای فعالان مد، همواره به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات مطرح بوده که در کشور  ما نیز به علت وجود آثار بسیار کم در این حوزه همواره مخاطبین این صنعت را دچار مشکل کرده است.

"گینورلی گرینوود" یکی از شخصیت‌های علمی پیشتاز در حوزه بازاریابی مد است که بینش جدیدی نسبت به رسانه‌های مد، بین المللی سازی و سنجش بازگشت سرمایه و میزان اثر بخشی ارائه می‌دهد. ارتباطات بازاریابی مد، کتابی ضروری برای تمامی دوره‌های آموزشی مربوط به بازاریابی مد است. وجود مطالعات. موردی و سوالات در کتاب مذکور باعث شده است تا این کتاب تبدیل به منبعی باارزش برای اساتید، شاغلین و دانشجویان شود.

کتاب"ارتباطات بازاریابی مد" در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل تدوین، با شمارگان یک هزار و  ۱۰۰نسخه به بهای ۳۶هزار و پانصد تومان از سوی انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشر شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کتاب پژوهشی و علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «حماسه خوان خمینی» منتشر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، خاطرات حاج صادق آهنگران از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ضمیمه یادداشت‌ها در قالب کتابی به نام «حماسه خوان خمینی» توسط نشر جمکران انتشار یافت.

حاج صادق آهنگران از جمله رزمنده‏‌های خوزستانی است که با صدای پرصلابت و شعرهای حماسی شناخته می‌‎‌شود و از رزمندگان و پاسداران دفاع مقدس است.

کتاب «حماسه خوان خمینی» با خاطره حاج صادق آهنگران از اولین حماسه‌خوانی در جماران شروع و به مرور به دیگر ابعاد زندگی وی می‌پردازد. این کتاب در ۱۹ فصل تدوین شده و ۲ فصل پایانی کتاب با عنوان در «رثای یاران» و «از چشم یاران» شامل یادداشت‌های حاج صادق آهنگران در مورد دوستان و همرزمان و فصل بعدی یادداشت‌های دوستان و شخصیت‌ها در مورد وی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین کتاب دکتر شفیعی کدکنی منتشر شد
  • وزیر ارتباطات: کشور‌ها داده‌های فضایی را به ما نمی‌دهند
  • کتاب جنجالی شفیعی کدکنی منتشر شد
  • «روشنفکران و افول آمریکا» به بازار کتاب آمد
  • واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات
  • اوجی: صادرات نفت کشور بدون وقفه در حال انجام است
  • کتاب «حماسه خوان خمینی» منتشر شد
  • ‌کتاب «زیست بوم نوآوری هوش مصنوعی» منتشر شد
  • برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • چهار کتاب از «نصرالله» در راه است