Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رستم ایزدپور معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اجرای تعمیرات پیشگیرانه در شبکه‌های برق رسانی این استان خبر داد.

وی افزود: این تعمیرات شامل نصب ۷۶۰ مجموعه انواع کاور کراس آرم، کاور مقره، کاور کت اوت و ترانسفور ماتور، اصلاح ۴۱۰ مورد جمپر با سیم روکش دار، شاخه بری بیش از یک هزار و ۸۰۰ اصله درخت در حریم شبکه و نصب ریگلاژ دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه برق رسانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپور اضافه کرد: با انجام این تعمیرات، خاموشی‌های بی برنامه در سطح استان طی شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/خ

کاهش ۴۰ درصدی در  خاموشی‌های بی برنامه برق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شبکه بهداشت و درمان هریس برای خدمات رسانی در نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف ساجد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اورژانس ١١۵ با تمامی تجهیزات در حالت آماده باش کامل هستند و با استقرار ۶ تیم اورژانس در جاده‌های مواصلاتی شهرستان هریس خدمات را در زمان‌های لازم ارائه خواهند داد.

وی گفت: نظارت و بازدیدهای بهداشت محیط از جمله بهداشت اماکن غذایی و محل اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات، تشدید می‌شود.

ساجد همچنین از آمادگی کامل بیمارستان امام حسین علیه السلام هریس خبر داد و گفت: اورژانس و بخش‌های بستری بصورت ۲۴ ساعته به مردم و مسافران خدمات لازم را ارائه خواهند داد و درمانگاه‌های بخشایش و خواجه نیز بصورت شبانه روزی و درمانگاه کلوانق نیز به صورت بیتوته فعال هستند.

وی در ادامه افزود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات درمانی و شکایات مورد نظر در این ایام با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است؛ طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ شروع و تا روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کد خبر 6057550

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق در تعطیلات نوروز
  • اتصال واحد‌های نیروگاهی سد کارون سه به شبکه سراسری
  • پایان تعمیرات سالیانه ۸ واحد نیروگاهی سد کارون ۳
  • تأکید رئیسی برای اجرای تدابیر پیشگیرانه در سفرهای نوروزی
  • آمادگی شبکه بهداشت و درمان هریس برای خدمات رسانی در نوروز
  • آماده باش کامل اکیپ‌های امدادی آب و فاضلاب استان یزد در ایام نوروز
  • شبکه انتقال گاز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار است
  • اجرای طرح نوروزی پلیس راه تا ۱۷ فروردین
  • تعمیرات اساسی ۲ دستگاه الکترو پمپ در شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ
  • اتمام آب‌رسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی