Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@08:38:45 GMT

سامانه سرباز ماهر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۸۰

به گزارش پارس نیوز، سامانه سرباز ماهر با حضور سردار فرهی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح و سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی رونمایی شد. بر پایه این گزارش هدف اصلی این سامانه مکانیزه کردن طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه است که شامل سه سطح قبل، حین و پس از خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این طرح با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در نظر است با انجام مشاوره شغلی و ارائه دوره‌های مهارتی متناسب و با توجه به منطقه جغرافیایی فرد، توانایی جوانان ذکور کشور قبل از خدمت سربازی ارتقاء یابد. 

بر این اساس در حین خدمت سربازی نیز قابلیت جوانان توسعه یافته و آ‌مادگی لازم برای ورود آ‌نها به بازار کار ایجاد شود؛ پس از خدمت نیز تسهیلات لازم و زمینه‌سازی مناسب برای کارآفرینی و اشتغالشان فراهم شود. 

این سامانه با پیوند دادن متقاضیان، موسسات آموزشی و مراکز ارزیابی مهارتی،‌ زمینه بهره‌گیری آموزش مهارتی متناسب با نیاز بازار را برای جوانان فراهم می‌‌کند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمایه نیروهای مسلح سربازی بازار کار پارس رونمایی سامانه پارس نیوز سرباز ماهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید هاشمی بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران کل ستادی صبح امروز ۲۸ اسفند در محل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه با قدردانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع‌ بابت رونمایی از این سامانه اظهار داشت: قرار بود این رونمایی اوایل فروردین انجام شود اما با تلاش‌هایی که انجام شد، این رونمایی زودتر صورت گرفت.

وی ادامه داد: طبق قانون دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای برای راه‌اندازی این سامانه ندارند، اما با توجه به اینکه مشی دولت مبارزه با فساد در ساختارهای دولتی است و با توجه به اینکه در ذات ورزش هیچ چیزی پنهان نیست و مسائل رسانه‌ای خواهد شد، مجموعه همکاران ما شرایطی را به وجود آوردند تا این بستر شکل بگیرد هر چند تاکنون در این مجموعه مورد حادی نداشتیم.

وزیر ورزش و جوانان شفافیت اقدامات را یکی از مسائل مهم این وزارت‌خانه دانست و گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به این خاطر این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ما مجموعه‌های مختلفی در دستگاه ورزش و جوانان داریم و باید این سامانه را داشته باشیم و بحث شفافیت یکی از بحث‌های مهم در دستگاه‌های اجرایی است و این باعث می‌شود تا اعتماد مردم را جلب کنیم و این زمانی رخ می‌دهد که اقدامات ما شفاف باشد.

او در پایان درباره اثرات شفافیت اقدامات گفت: وقتی بقیه بدانند که سالم کار می‌کنیم، امور با اثربخشی خوبی پیش می‌رود و تلاش کردیم این شفافیت را دنبال کنیم. آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی، یکی از کارهایی است که در مبارزه با فساد صورت می‌گیرد و من از زحمت‌کشان این سامانه تشکر می‌کنم.

در ابتدای این آیین، معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص کارکردهای سامانه و سرپرست مرکز فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه دسترسی مخاطبان به آن توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر 6057981

دیگر خبرها

  • شهادت سرباز وظیفه جیرفتی در دفاع از مرزها
  • بهره مندی کارکنان وظیفه از آموزش‌های طرح سرباز ماهر
  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • عکس| وزیر ورزش از سامانه سوت رونمایی کرد
  • تاکید وزیر ورزش و جوانان بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد
  • تاکید هاشمی بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش
  • ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش و جوانان نهادینه شود
  • رونمایی از سامانه سوت‌زنی در ورزش با حضور وزیر
  • فتتاح سامانه سوت‌زنی با حضور وزیر ورزش و جوانان
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر