Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:21:54 GMT

مسابقات المپیاد ورزشی کشور در تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۴۹۹

مسابقات المپیاد ورزشی کشور در تهران آغاز شد

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران به برگزاری نخستین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات در هشت رشته ورزشی با حضور 31 استان از امروز(دوشنبه) در پایتخت آغاز شد.

رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین مرحله المپیاد ورزشی کشور در رشته های دو ومیدانی، فوتبال، بولینگ، اسنوکر، موتور سواری، گلف، شیرجه و قایقرانی با نظر وزارت ورزش و جوانان در استان تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این رویداد ورزشی از امروز آغاز و تا اوایل بهمن ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در این مسابقات تهران در هر رشته ورزشی با 2تیم پسران و 2 تیم دختران رده های سنی 12تا 16 سال حضور دارد.
به گفته گلمحمدی 31 استان نیز هر کدام با 2تیم (پسر و دختر) در هر رشته ورزشی در مسابقات شرکت دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: با توجه به شرایط لازم هر استان، رشته های ورزشی از مرحله مقدماتی تا پایانی طبق تقویم مسابقات، در استان مذکور برگزار شده که هدف نهایی از این رویداد ورزشی کشف استعداد های برتر برای شرکت در مسابقات برون مرزی است.
گلمحمدی گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار ورزشکار دختر و پسر، در 10مجموعه در مسابقات المپیاد ورزشی پایتخت با یکدیگر به رقابت می کنند.
به گفته وی مسابقات استعداد های ورزشی از امروز(28 آبان ماه) تا اوایل بهمن ماه در 48 رشته ورزشی در سطح کشور ادامه خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص روسای هیات های بازنشسته استان تهران اظهارداشت: تکلیف فعالیت آنها با نظر وزارت ورزش مشخص خواهد شد، و در حال حاضر مدیران 14 هیات ورزشی استان مشمول قانون بازنشستگی هستند که در این خصوص مکاتبات لازم با وزارت ورزش انجام شده است.
گلمحمدی با بیان اینکه در مرحله منع به کار گیری افراد بازنشسته، روسای فدراسیون ها تغییر خواهند کرد گفت: در مراحل بعدی با دستور وزیر ورزش و جوانان به استان ها این موضوع اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر از حضور افراد بازنشسته در مجامع انتخاباتی استان تهران، جلوگیری می شود.
استان تهران دارای حدود یک میلیون ورزشکار بوده که در بیش از 4 هزار و 400مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی به فعالیت می پردازند.
تهرام/7247/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشي استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند