Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@07:17:57 GMT

عالیشاه: کاش اجازه می‌دادند 11 بازیکن داشته باشیم!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۵۵۴

به گزارش وانانیوز، 

این درحالی است که پرسپولیس وضعیت خوبی برای بازی با پیکان ندارد و با لشکری از بازیکنان غایب و مصدوم به مصاف شاگردان مجید جلالی خواهد رفت. از طرف دیگر اهدای جام قهرمانی سوپرجام به باشگاه پرسپولیس باعث شد اعتراض استقلالی‌ها در این خصوص یک‌بار دیگر به هوا بلند شود. امید عالیشاه  درباره این موارد توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه‌می‌خوانید:

 

امروز باید به مصاف پیکان بروید تا یک‌بار دیگر رقابت‌های لیگ برتر به نقطه جوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بله. با پایان یافتن لیگ قهرمانان آسیا دیگر به این بازی‌ها فکر نمی‌کنیم و بعد از پنج روز تعطیلی همه تمرکز و فکرمان را روی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی گذاشتیم. البته همانطور که همه می‌دانند برای بازی با پیکان اصلا شرایط خوبی نداریم. دو بازیکن در تیم ملی بزرگسالان، یک بازیکن در تیم امید، دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن در تیم ملی عراق داریم و واقعا نمی‌دانم قرار است چطور ۱۱ بازیکن به زمین بروند. این شرایط اصلا شرایط برابری نیست و نمی‌دانم در این وضعیت چه خواهد شد. ای کاش بازی را عقب می‌انداختند تا در زمان بهتری انجام می‌شد.

 

به هرحال برنامه از سوی سازمان لیگ اعلام شده و حتما لازم‌الاجراست.

 

باید توافق و تفاهمی بین باشگاه و سازمان لیگ صورت می‌گرفت تا تصمیم بهتری گرفته می‌شد. ما به فینال آسیا رفتیم و برای ایران افتخارآفرینی کردیم. به همین دلیل بازی‌های ما عقب افتاد و حالا هم نمی‌خواهیم به تیمی آسیب وارد شود. فقط خواستار این هستیم تا بازی‌های ما را در شرایط بهتری برگزار کنند تا حداقل ۱۱ بازیکن داشته باشیم که به زمین بروند.

 

وضعیت خودت بعد از مصدومیت و از دست دادن فینال لیگ قهرمانان آسیا چطور است؟

 

هنوز در مچ پایم درد دارم و پایم کبود است اما شرایط تیم به‌گونه‌ای است که هرطور شده باید برای تیمم بازی کنم. همین‌طوری هم کلی بازیکن نداریم.

 

بازی‌های پرفشار دو مصدوم روی دست پرسپولیس گذاشته و شاید تعداد آنها بیشتر هم بشود.

 

به هرحال ما حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل همین بازی‌های پرفشار از دست دادیم. بدن بازیکنان از آهن نیست که بازی‌های پر فشار را بتوانند تحمل کنند و مشکلی برای‌شان پیش نیاید. امیدوارم دیگر مصدوم ندهیم و بازیکنان مصدوم هم هرچه زودتر به تمرینات برگردند چون می‌دانم شرایط سختی دارند.

 

سوپرجام هم که به باشگاه پرسپولیس اهدا شد اما استقلالی‌ها هنوز به ارائه این جام به شما ناراحت و معترض هستند.

 

من واقعا نمی‌دانم دلیل اعتراض استقلالی‌ها چیست. این برنامه‌ای بود که از دوماه قبل از تاریخ برگزاری، زمانش مشخص شده بود و می‌دانستیم که باید سوپرجام را برگزار کنیم. حتی مربیان ما برنامه تمرینات را به‌گونه‌ای طراحی کردند که برای این بازی آماده باشیم اما به هرحال استقلال برای این بازی آماده نبود. من برای هواداران استقلال و این باشگاه احترام قائل هستم اما وقتی کمیته انضباطی و کمیته استیناف رای خود را درباره بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام می‌کنند، دیگر چرا اعتراض صورت می‌گیرد؟

 

آنها می‌گویند نباید قبل از انجام بازی نتیجه ۳ بر صفر از سوی سازمان لیگ به سود پرسپولیس اعلام می‌شد.

 

من بازیکن هستم و نباید در این موارد ورود کنم اما شنیده‌ام که مسئولان استقلال خودشان نامه زده‌اند که برای این بازی آماده نیستیم. به‌عنوان یک بازیکن مشکل خاصی در اهدای جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس نمی‌بینم.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان بازی با شمس آذر، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال، تهران را ترک کرد و برای مدت کوتاهی راهی دبی شد. البته این سفر در حالی صورت گرفت که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در جریان قرار نداشت و ظاهراً با او پیرامون این مسئله هماهنگ نشده بود!

به گزارش خبرورزشی، مربیان استقلال مدعی‌اند که حتی نمی‌دانند پاسپورت بازیکن ازبکستانی این تیم در داخل ساختمان باشگاه قرار داشته یا اینکه دست خود جلال الدین بوده است ولی این را می‌دانند که او از باشگاه برای سفرش اجازه گرفته و همین مسئله باعث تعجب آنها شده است چون قاعدتاً بازیکن باید سرمربی و سرپرست تیم را در جریان بگذارد و پس از کسب اجازه از آنها با باشگاه جهت سفرش هماهنگی‌های لازم را صورت بدهد!

با توجه به شناختی که از جواد نکونام داریم، قطعاً با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد خواهد کرد و او را بابت اتفاق فوق مورد مخذه قرار خواهد داد ولی نکته اینجاست که شکل برخورد با او چه خواهد شد؟ اگر قرار بر جریمه کردن ماشاریپوف باشد، نکونام عملاً نمی‌تواند کار اجرایی بکند چون پرداخت مطالبات و کم کردن قراردادها بر عهده خود باشگاه است و اگر ثابت شود که کادر مدیریتی استقلال به جلال الدین اجازه خروج داده‌اند، قطعاً این بازیکن زیر بار هیچ جریمه‌ای نخواهد رفت ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که ملی پوش ازبکستانی استقلال در جدال هفته آینده برابر تراکتوربا نظر نکونام نیمکت نشین می‌شود یا اینکه تا آن زمان قضایا حل و فصل خواهد شد؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898384

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی