Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:52:08 GMT

رونمایی از سامانه سرباز ماهر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۶۶۰

رونمایی از سامانه سرباز ماهر

خبرگزاری میزان- سامانه سرباز ماهر با هدف مکانیزه کردن طرح جامع مهارت‌آموزی جوانان ذکور پانزده سال صبح امروز رونمایی شد. سامانه سرباز ماهر رونمایی شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سامانه سرباز ماهر با حضور سردار فرهی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیرو‌های مسلح و سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش هدف اصلی این سامانه مکانیزه کردن طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه است که شامل سه سطح قبل، حین و پس از خدمت است.

در این طرح با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در نظر است با انجام مشاوره شغلی و ارائه دوره‌های مهارتی متناسب و با توجه به منطقه جغرافیایی فرد، توانایی جوانان ذکور کشور قبل از خدمت سربازی ارتقاء یابد.

بر این اساس در حین خدمت سربازی نیز قابلیت جوانان توسعه یافته و آ‌مادگی لازم برای ورود آ‌نها به بازار کار ایجاد شود؛ پس از خدمت نیز تسهیلات لازم و زمینه‌سازی مناسب برای کارآفرینی و اشتغالشان فراهم شود.

این سامانه با پیوند دادن متقاضیان، موسسات آموزشی و مراکز ارزیابی مهارتی، زمینه بهره‌گیری آموزش مهارتی متناسب با نیاز بازار را برای جوانان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سربازی سرباز ماهر مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟