Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مهدی ریاحی‌فر در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان و تاخیر در پرداخت هزینه‌ها و خسارات درمانی اظهار کرد: ممکن است معلم مدارک پزشکی خود را به واحدهای رفاهی آموزش و پرورش ارسال کرده باشد ولی آنها پرونده را دیر به ما داده باشند و رسیدگی با اندکی تاخیر مواجه شده باشد. علت تاخیر تماما متوجه ما نیست، زیرا بیمه پردازی آموزش و پرورش به روش صندوقی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع ما باید فقط مدارک را ارزیابی و خسارات را واریز و با بیمارستان‌ها قرارداد منعقد می‌کنیم. این آموزش و پرورش است که پرداخت خسارات را متعهد می‌شود. در واقع در روش صندوقی مدیریت منابع مالی بر عهده آموزش‌ و پرورش است و ما بررسی اسناد پزشکی را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با بیان اینکه اگر بیش از 2 ماه از زمان پرداخت از جیب برای درمان گذشته باشد افراد تحت پوشش می‌توانند با واحدهای پاسخگویی تلفنی ما تماس بگیرند و اطلاع دهند تا سریعا رسیدگی و علت را بررسی کنیم.

وی درباره کاهش میزان خدمات ارائه شده نیز گفت: میزان خدمت تغییری نکرده است و تعریف بسته‌های خدماتی و سقف ارائه خدمات بر عهده خود آموزش و پرورش است.

ریاحی فر توضیحات بیشتری درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان ارائه و اظهار کرد: ۵۰ درصد مبالغ بیمه تکمیلی را معلم تحت عنوان "سرانه حق درمان" می‌دهد و مابقی را هم آموزش و پرورش می‌پردازد. ماهانه ۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت خسارات درمانی صرف می‌شود. از این مبلغ معمولا ۱۰ میلیارد تومان مربوط به بیماران صعب العلاج است که با اولویت اول و سریعا ظرف مدت ۱۵ روز پرداخت می‌شود، اما معمولا پرداختی‌های مربوط به مراکز درمانی به تعویق می‌افتد که با قول معاونت توسعه آموزش و پرورش قرار شد به‌زودی این بودجه هم در اختیار ما قرار بگیرد که پرداخت به مراجع درمانی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: از میان مراکزی که فعلا با ما قرارداد دارند تا کنون هیچ کدام به علت این مشکلات لغو قرارداد نکرده‌اند و ارائه خدمات ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی بیمه تکمیلی آتیه سازان دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند