Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:43:08 GMT

جوان طبسی ۸ عنوان کتاب به بازار نشر عرضه کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۶۹۵

جوان طبسی ۸ عنوان کتاب به بازار نشر عرضه کرد

۲ عنوان کتاب جدید از محمد محمدی به بازار نشر عرضه شد که پیش از این ۶ عنوان کتاب دیگر توسط این جوان طبسی تالیف و به چاپ رسیده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از طبس، کتاب های «تون آپ جامع خودرو» و « آشنایی با نیروگاه ها و تبدیل انرژی در آنها » دو عنوان کتاب دیگری است که توسط محمد محمدی، استاد دانشگاه و مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در حوزه تخصصی مهندسی مکانیک و نیروگاه تالیف و به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی پیش از این 6 عنوان کتاب دیگر با نام های برق خودرو به زبان ساده، سرویس و نگهداری خودروهای سواری، مکانیک جامع خودرو، تکنولوژی مکانیک خودرو، سیستم های سوخت رسانی خودروهای سبک و سنگین، مجموعه سوالات تستی مکانیک و برق خودرو تالیف و منتشر کرده است.

 

این کتاب ها توسط انتشارات فراونگ طبس، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نشر گرفته و راهی بازار نشر شده است.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عراق کردستان سنندج حال خوش خواندن آمریکا مجلس هفته بسیج استان همدان فصل پاییز جوان طبسی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر