Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- به دنبال انعقاد تفاهم نامه اخیر استانداری بوشهر با هیات سرمایه گذار کره ای نشست مشترکی بین مدیر عامل و اعضای هیت مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و شرکای ایرانی هیات کره ای برای بررسی بیشتر پروژه قطار شهری عالیشهر- بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر روز دوشنبه در این نشست گفت: قطار شهری یکی از موضوعات تاثیرگذار در بحث توسعه شهر جدید عالیشهر است که با آسان شدن حمل و نقل مردم ،افراد بسیاری به این شهر سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی مقاتلی افزود: تحقق پروزه قطار شهری عالیشهر-بوشهر باعث رونق و توسعه این شهر می شود و از توجیهات اقتصادی اجرای این پروژه جمعیت 60 هزار نفری ساکن شهر جدید عالیشهر و روستاهای همجوار است.
وی یادآورشد: مطالعات اجرا طرح قطار شهری عالیشهر - بوشهر در 6 مسیر که مسافت آن بین 19 تا 20 کیلومتر است تاکنون اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: یکی از مباحث مهم و اساسی برای یک سکونتگاه حمل و نقل عمومی است که در این زمینه سعی داریم با اعتماد سازی سرمایه گذارانی را در بخش حمل و نقل جذب کنیم.
مقاتلی یادآورشد: ظرفیت جمعیت پذیری شهر جدید عالیشهر بین سال های 90 تا به امروز حدود دو برابر شده که رشد یکباره جمعیتی بستر ساز مناسبی برای توسعه این شهر است.
وی افزود: این شرکت در چهار کاربری عمومی (درمان، آموزش، فرهنگی و ورزشی) بیش از 600 میلیارد ریال پروژه جهت توسعه شهر جدید عالیشهر در حال اجراست.
مقاتلی اظهار داشت: یکی دیگر از نیازهای ضروری شهر جدید عالیشهر احداث تصفیه خانه و شبکه فاضلاب است که انجام مطالعات این طرح در حال پیگیری است.
وی یادآورشد: تصفیه خانه و شبکه فاضلاب می تواند یک فرصت سرمایه گذاری مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهر جدید عالیشهر باشد.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل قطار شهري جمعيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که نشست این هفته احتمالاً آخرین جلسه رایزنی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان خواهد بود و احتمال دارد تصمیمات تا آخر هفته قطعی و نهایی شود.

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت؛ بازنشستگان خواستار اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق براساس هزینه‌های زندگی هستند.

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر