Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم انتصاب محمد بنا در حالی از سوی سرپرست فدراسیون کشتی صادر شد که گویا اعضای شورای فنی بر خلاف اعلام فدراسیون، اطلاعی از این موضوع نداشتند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی روز گذشته با صدور حکمی محمد بنا را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب کرد تا بدین ترتیب او بعد از دو سال دوری از کشتی، دوباره سکاندار تیم ملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای متن این حکم آمده است: «نظر به سالها سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه مربیگری و با توجه به تأیید شورای فنی تیم های ملی به موجب این حکم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب می شوید.»

اما این بخش از متن در حالی منتشر شده که اکثر اعضای شورای فنی هیچ اطلاعی از زمان و نحوه این انتخاب نداشتند و اصلا مشخص نیست چطور این انتخاب به تایید آنها رسیده است؛ جالب تر آنکه برخی از اعضای شورای فنی هم از طریق رسانه‌ها در جریان انتخاب محمد بنا قرار گرفتند!

صبح دیروز و ساعاتی قبل از صدور حکم محمد بنا از سوی فدراسیون، «محمد دلیریان» عضو شورای فنی کشتی فرنگی در واکنش به گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی گفت: «فعلا هیچ خبری از انتخاب سرمربی نیست؛ شاید هم من به عنوان عضو شورای فنی از این موضوع خبر ندارم! البته تمامی مربیان و گزینه های سرمربیگری در یک سطح هستند و نمی توان کسی را بالاتر یا پایین‌تر از دیگری خواند.» این اظهارات ثابت می کند دلیریان به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای فنی بنا به هر دلیلی اصلا در جریان این تصمیمات نبوده است!

ضمن اینکه محمد بنا روز گذشته در نخستین اظهارات خود بعد از انتخاب به عنوان سرمربی، آب پاکی را روی دست همه ریخت. وی که هم در زمان همکاری با رسول خادم و هم در زمان کنار بودن از عرصه کشتی ثابت کرد هیچگاه به فرایند انتخابی و مصوبات شورای فنی اعتقادی ندارد، روز گذشته هم صراحتا به برخی رسانه‌ها گفت: «با احترام به پیشکسوتان، با روش خودم تیمم را انتخاب می‌کنم؛ همواره گفته‌ام که برای تمام بزرگان و پیشکسوتان کشتی احترام قائل هستم. زمانی هم که از کشتی رفتم با وجود تمام انتقادات و حتی گاهی بی‌احترامی‌ها، هیچ جوابی ندادم، چون برای همه احترام قائل هستم. بعد از ۵ سال می‌بینیم که حال و روز کشتی ما با فرایندی که خادم گذاشت و هر سال تبصره‌های مختلف به آن اضافه می‌شد، این است و راه به جایی نبرده است.»

باتوجه به این دو موضوع می توان دریافت که انتخاب محمد بنا، طبق تصمیمی فی ما مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی بوده و شورای فنی کوچکترین سهمی در آن نداشته است. با این وجود می توان پیش بینی کرد شورای فنی هم به زودی منحل و از این پس تصمیمات کلان به شکل دیگری اتخاذ خواهد شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعضای شورای فنی فدراسیون کشتی محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!

 اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ايران تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب‌گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی‌گیران در یک برنامه تفریحی-ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد

دیگر خبرها

  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد