Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، متن پیام علی لاریجانی به مناسبت برگزاری همایش بین‌المللی مدیریت استراتژیک صبح امروز در این مراسم قرائت شد.

متن پیام رئیس‌مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گسترش روزافزون اطلاعات و فناوری شاهد تاثیر فوق العاده آن در فناوری کسب و کار می‌باشیم و کسب و کار امروزی در مقابل کسب و کار سنتی پیشرفت بسزایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرات می‌توان گفت که کسب و کار امروزی پیش رو و با فناوری روز دنیا باید همراه باشد تا بتواند با جذب مشتری باعث رونق اقتصادی شود. رشد اقتصادی هشت درصدی در برنامه ششم توسعه کشور مورد توجه قرار گرفته است و باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود.

خصوصی‌سازی واقعی شرکت‌های دولتی در ارتقای بهره‌وری جایگاه موثری دارد و انجام این مهم می‌تواند به رشد اقتصادی کمک کند باید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عوامل تقویت رشد اقتصادی کشور را فراهم کرد. در این زمینه باید به موضوع تقویت اقتصاد دانش بنیان توجه شود و موانع فعالیت آنها را رفع کرد و سیستم بانکی هم ضرورت دارد که تسهیلات مناسب را در اختیار این کسب و کار قرار دهد.

بدیهی است که برای دستیابی به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه علاوه بر سرمایه‌گذاری داخلی شرایط برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی هم فراهم شود در سال‌های اخیر بخشی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور شناسایی شده و باید از این نقاط قوت استفاده بهینه شود.

با لحاظ مدیریت استراتژیک باید نقدینگی‌های کشور به بخش‌های مولد اقتصادی سوق داده شود تا با فعال کردن تولید از ظرفیت نیروی تحصیلکرده استفاده شود چرا که با انجام این مهم در اقتصاد به رونق تولید و اشتغال‌زایی که از اولویت‌های کشور هم محسوب می‌شود انجام شده است.

توجه به تولید سبز یکی از موضوعات مهمی است که باید لحاظ شود چرا که نباید به دلیل پیشرفت و توسعه حفظ منابع کشور فراموش شود ضرورت دارد در این راستا از تکنولوژی‌های جدید که به منابع حیاتی کشور آسیب نمی‌رساند استفاده کرد.

برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک با هدف انتخاب و معرفی کسب و کارهای پیش رو با توجه به موضوعات مهم از جمله اقتصاد مقاومتی و اشتغال مولد در واقع فرصت مغتنمی جهت تامین برنامه‌های جدید در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

در پایان از تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه مهم تقدیر می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»