Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@22:29:37 GMT

بسیج یکی از والاترین عوامل پیشبرندگی انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۸۸۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ،امام جمعه طبس  در جمع بسیجیان به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت:بسیج اگر نبود مطمئنا انقلاب به این سرعت پیروز نمی شد و همچنین به جهان ثابت نمی شد و شاید اگر نمی بود انقلاب اسلامی هم به چهل سالگی نمی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه طبس گفت: امروز اگر سلطه داعش بر عراق و سوریه نابود شده است به خاطر بسیج و تفکر بسیجی است و بسیج می تواند در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار کارساز باشد.

وی خاطر نشان کرد : امروز بزرگترین خیانت این است که فردی یا مسئولیدر این نظام زندگی کند و حقوق بگیرد ولی جایگاه بسیج و ولایت را نشناسد .

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی افزود : دشمن با ایجاد تفرقه می خواهد مهمترین عامل چالش زا در جمهوری اسلامی ایران را بسیج و تفکر بسیجی اعلام کند ولی دشمن بداند مردم ما با حضور در صحنه های گوناگون و با وحدت یکپارچه همیشه دسیسه های دشمن را خنثی کرده است.

امام جمعه طبس گفت: بسیجی بودن به بستن چفیه و لباس بسیجی تنها نیست بلکه اینها یک نمادند و مهمترین عامل بسیجی بودن تفکر بسیجی است که هر فرد یا شخصی می تواند بسیجی باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به این که باید شعار های اول انقلاب را برجسته و حفظ کنیم خاطر نشان کرد : اگر کسی در این نظام جمهوریت و یا اسلامیت را در این نظام زیر سوال ببرد و باید سرجایش نشانده شود.

وی افزود : بسیج همیشه با حضورش در تمام عرصه ها خصوصا نظامی توانسته است آمریکا ،با هزینه کردن 7 ترلیون دلار هزینه در منطقه را شسکت دهد.بسیجی باید همیشه غیرت دینی و بصیرت سیاسی خود را بالا ببرد و بسیجی با بصیرت می تواند جلو نفوذ دشمن در تمام عرصه ها را بگیرد.

امام جمعه طبس گفت:ارتباط با مردم و ایجاد محبوبیت برای بسیج باید دائم سرلوحه کارها قرار گیرد تا بتواند تفکر بسیجی در بین مردم محبوبیت ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است