Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی تاکید کرد که در پی جلسه روز گذشته تعدادی از اعضای مجمع با بنی‌تمیم، از سرپرست فدراسیون کشتی خواسته شد هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

مسعود ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جلسه روز گذشته تعدادی از روسای هیئت‌ها با سرپرست فدراسیون کشتی اظهار داشت: این جلسه طی فراخوانی که داشتیم برگزار شد، روسای هیئت‌ها گردهم آمدند و قرار شد که ظرف یک تا دو ماه آینده مقدمات برگزاری انتخابات مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر شکل برگزاری انتخابات روالی دارد که زمان‌بر است. باید با هماهنگی وزارت ورزش زمان ثبت‌نام از کاندیداها مشخص شود. آنچه که مد نظر اعضای مجمع کشتی است در یک بازه زمانی یک تا دو ماه از حمید بنی‌تمیم خواسته شد که شرایط برگزاری انتخابات را مهیا کند. او مامور شد که این امور را با وزارتخانه هماهنگ کند.

وی در پاسخ به این سوال که مجمع مخالفتی با صدور حکم برای سرمربیان تیم‌های ملی از سوی سرپرست را ندارد، تصریح کرد: روسایی که در جلسه بودند این اختیار را به سرپرست دادند که بتواند ابلاغ بزند. هرچند که من همچنان نظرم این است که باید نظر رئیس قبلی فدراسیون را هم در نظر بگیریم. مجمعی که تا امروز استقلالش را حفظ کرده و همچنان می‌خواهد شاکله‌اش را حفظ کند، خوب است که از نظرات رئیس قبلی استفاده کند. به هر شکل ما که اعتمادمان را از رسول خادم سلب نکرده‌ایم و مجمع او را کنار نگذاشت، بلکه خودش خواست که دیگر نباشد.

ریاضی ادامه داد: البته من پیشنهاد دادم برای اینکه دست رئیس بعدی باز باشد و آدم‌ها از قبل انتخاب نشده باشند، اختیار عزل و نصب به خاطر حفاظت از خودِ سرپرست، به سرپرست فدراسیون داده نشود که چنین اتفاقی نیفتاد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت برای رییس جدید والیبال توفانی استارت خورد

به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در دفتر خود میزبان مصطفی طاهری نماینده زنجان و عضو کمیسیون صنعت و معدن بود و در حوزه رشد و گسترش رشته والیبال در سطح کشور به ویژه در استان زنجان به گفت‌وگو پرداختند.

در ادامه رئیس فدراسیون والیبال دیداری با مسئولان هیات والیبال و ورزشی اصفهان داشت که در این جلسه ضمن تاکید به برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات هیات اصفهان در خصوص نقط ضعف و قدرت والیبال این استان و راه های پیشرفت این رشته ورزشی در استان مهمی چون اصفهان صحبت‌هایی کردند و در این جلسه فریبا صادقی حکم خود به عنوان مشاور فنی تیم‌های ملی والیبال زنان و رده‌های سنی را از رئیس فدراسیون دریافت کرد.

دیدار با مسئولان شرکت زرین معدن آسیا که به عنوان بزرگترین تولیدکننده خصوصی کنساتره سرب و رویدر ایران مسابقات پیشکسوتان را در زنجان برگزار کردند، سومین جلسه تقوی در روز نخست اردیبهشت را تشکیل داد.

تقوی با اهدای لوح از این شرکت تقدیر کرد و مقرر شد مسابقات پیشکسوتان در تقویم رقابت‌های فدراسیون والیبال قرار گیرد و جدی تر از گذشته پیگیری و برگزار شود.
دیدار و گفت‌و‌گو با پیشکسوتان و دیگر اعضای خانواده والیبال از دیگر جلسات امروز در راستای پیگیری و تسریع در اجرای امورات جاری بود تا رئیس فدراسیون والیبال روز پر مشغله‌ی خود را پشت سر گذارد.

دیگر خبرها

  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • اردیبهشت برای رییس جدید والیبال توفانی استارت خورد
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد