Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال می‌تواند به عنوان یک مدعی نیم فصل را به پایان برساند و برای ادامه مسابقات کاملا مدعی خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط آبی‌پوشان اظهارداشت: نظر شخصی من این است که در بازی‌های آخر استقلال پیشرفت تاکتیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید خوب نتیجه نگرفتیم و در بازی با ماشین‌سازی نتیجه مورد نظر را کسب نکردیم، اما شانس‌های زیادی داشتیم و تیم در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند و این موضوع کاملا مشخص است.

وی در ادامه درباره تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: تعطیلات به استقلال کمک می‌کند چون بازیکنان در این مدت زیر نظر کادرفنی کار‌های تاکتیکی انجام می‌دهند و مصدومان تیم هم اضافه می‌شوند و تیم در این فرصت یک دست خواهد شد.

عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: استقلال تا نیم فصل ۴ مسابقه پیش روی خود دارد. سه دیدار ابتدایی تیم روی کاغذ سخت نیست و برابر تیم‌های پایین جدول است و سپس به مصاف پدیده خواهیم رفت.

فریبا ادامه داد: استقلال توانایی دارد حداکثر امتیازات را از این ۴ دیدار کسب کند، اما شک نکنید استقلال می‌تواند به عنوان یک مدعی نیم فصل را به پایان برساند و برای ادامه مسابقات کاملا مدعی خواهد ماند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در نیم فصل استقلال می‌تواند خود را تقویت کند. شجاعیان، آقاخان و کریمی به تیم اضافه می‌شوند و در صورت صلاحدید کادرفنی بازیکنان خارجی می‌توانند به تیم اضافه شوند. شفر در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که استقلال در ارسال پاس نهایی موفق عمل نمی‌کند و من هم با این صحبت او موافقم و عقیده دارم که استقلال با اضافه شدن بازیکنی مانند شجاعیان و یک هافبک بازیساز می‌تواند مهاجمان خود را به بهترین شکل تغذیه کند و مهاجمان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا لیگ برتر شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد

سرجیو سائول کوینترو چاوز که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از امضای قرارداد در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. 

بعد از این اتفاق، نام این هافبک اکوادوری از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد و مدیران استقلال خوزستان به دنبال هافبکی بودند که بتوانند با او به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندند که نهایتا محمد آبشک پس از امضای قرارداد به این تیم اضافه شد.

سرجیو سائول پنجمین بازیکن خارجی استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل بود که حالا با جدایی این بازیکن، آبی‌های خوزستان در ادامه فصل ۴ بازیکن خارجی در اختیار خواهند داشت و امیدوار هستند که بتوانند به وسیله فعالیت‌های خود در نقل و انتقالات و تقویت این تیم، جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کنند.

منبع: ایلنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال