Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@17:37:44 GMT

پیشرفت فرهنگ مطالعه دردیلم نیازمند توجه بیشتر است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۰۳۶

پیشرفت فرهنگ مطالعه دردیلم نیازمند توجه بیشتر است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری روز دوشنبه در آیین تجلیل از کتابداران این شهرستان افزود: فعالان این عرصه باید با برنامه ریزی مناسب در جهت اعتلای فرهنگ مطالعه گام بردارند.
وی اظهارداشت: ایجاد کتابخانه های سیار، ایستگاه مطالعه در مساجد و بانک ها و ارایه ایده های نو می تواند میزان مطالعه مفید را در این شهرستان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دیلم اضافه کرد: الفت با کتاب بهترین توفیق است و کتابداران باید بدون در نظر گرفتن مسائل مادی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بیشتر میان جوانان گام بردارند.
رئیس اداره آموزش پرورش دیلم گفت: دانش آموزان می توانند با مطالعه سطح آگاهی خود را در جامعه بالا ببرند و برای ارتقای علم و دانش کوشا باشند.
عباس امید افزود: تقویت کتابخانه های مدارس با همت نهادهای مربوطه می تواند گامی بسیار مهم برای ترویج و گسترش کتاب خوانی در میان دانش آموزان باشد.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم گفت: راه اندازی کتابخانه ها در پارک ها و فضاهای عمومی اقدامی مثبت برای تبلیغ و گسترش فرهنگ مطالعه درجامعه است.
قمر غلامیان افزود: به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی باید در همه مناسبت ها در جهت معرفی این حرکت فرهنگی گام برداشت.
رئیس کتابخانه عمومی دیلم گفت: آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان گام های مثبتی در زمینه کتاب و کتاب خوانی برداشته اند که می تواند زمینه ساز خوبی برای این حرکت فرهنگی باشد.
مجتبی خدری، به فعالیت های این نهاد در حوزه کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: با راهنمایی کتابداران در آینده شاهد پیشرفت خوبی هستیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: هفته کتاب بهترین فرصت برای ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی است.
زهره محنایی افزود: فرهنگ سازی مطالعه و ایجاد ارتباط بین کتاب و آحاد جامعه می تواند از دستاوردهای این هفته باشد.
وی یادآورشد: این اداره در طول هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه های مختلفی اجرا کرده است.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش امام جمعه جامعه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود