Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مسئول خزانه شعبه مرکزی بانک پاسارگاد که به همراه چندین نفر دیگر اقدام به سرقت میلیاردی از خزانه این بانک کرده و متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش رکنا، مأموران پلیس Police آگاهی پایتخت در پی شکایت واصله در خصوص سرقت Stealing از خزانه شعبه بانک پاسارگاد در بلوار میرداماد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که بالغ بر 7 و نیم میلیارد تومان از اموال موجود در این خزانه به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که عامل اصلی و به عبارتی سردسته این سرقت مسئول خزانه این بانک بوده که به همراه همسرش و سه نفر دیگر اقدام به سرقت کرده و پس از سرقت نیز به کشور ارمنستان متواری شده اند.

در ادامه موضوع به پلیس اینترپل منتقل شده و این متهم تحت تعقیب قرار گرفت که با همکاری اینترپل این فرد و همسرش در ارمنستان دستگیر شده و به کشور بازگردانده شدند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تایید این خبر اظهار کرد:‌ 5 نفر از اعضای این باند همگی دستگیر شده و برایشان پرونده‌ای تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

رحیمی با بیان این که اموال نیز به خزانه بانک مذکور برگردانده شد، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری خوبی میان پلیس ایران و اینترپل وجود داشته و این دستگیری نیز به واسطه همین اقدامات به سرعت و طی مدت دو هفته انجام شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه وحشتناک حمله به یک دختر تهرانی در روز روشن / این دختر در کما است این زن 41 ساله تهرانی یک شبه 2 دختر و پدر و مادرش را از دست داد / قتل عام در تاریک ترین شب پاییزی + عکس تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس راننده سرویس تهرانی با جسد زنش سرکار رفت / او به 2 گربه اش بیشتر از همه چیز توجه داشت! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام عجیب محمد رضا گلزار قبل از مسابقه برنده باش! + عکس مسلمان شدن خلبان جوان برفراز آسمان مکه + عکس خانه‌ای که اشتباهی کج شد / اینجا برای قرارهای عاشقانه غیرمجاز بود + عکس لحظه جیغ کشیدن دانش آموزان دبستانی از ترس + فیلم بالاخره تولت های تهران را شمردند ! اینجا سوییس نیست اِوَز است +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police سرقت Stealing ارمنستان دستگیر بانک متواری خزانه عکس فیلم ایران پسر فضای مجازی دختر ساعت میانسال پدر فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...