Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به کارنامه قابل دفاع انقلاب اسلامی ایران، گفت: دموکراسی به معنای واقعی را ایران به جهان عرضه کرد اما برای مردم ذهنیت می سازند تا واقعیت ها گم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین قنادیان، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور، امروز(۲۸ آبان)در همایش ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوره مدیریت تصویرسازی و تصویرگری قرار داریم؛ افزود: برای بیان کارنامه انقلاب و کارآمدی مستدل انقلاب دو رویکرد وجود دارد؛ یکی اینکه همه تجلیات مادی گرایانه است که باید ببینیم آیا انقلاب آنها را محقق کرده یا خیر؟ در این نگاه هدف عالی حکومت داری و نظام می شود تعالی مادیت و دنیای انسان؛ اما رویکرد دیگر نگاه معنوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






وی ادامه داد: رویکرد اصلی و نخست همان تعالی معنویت است گرچه انقلاب برای رویکرد ثانوی هم چنان عمل کرده که از خیلی ها سبقت گرفته است.


قنادیان گفت: امام علی علیه السلام رکن کارآمدی نظام را در خطاب به مالک اشتر ۴ چیز می دانند که به اصطلاح امروز مدیریت و بهبود معیشت و اقتصاد، مدیریت دفاعی و نظامی و تامین امنیت برای جامعه که در سایه امنیت به رشد و تعالی برسند، به صلاح آوردن مردم یعنی مدیریت فرهنگی و تقویت معنوی جامعه و مدیریت عمران و آبادانی کشور است.


وی با تصریح به اینکه اگر انقلاب را با این شاخص بسنجیم به نتیجه قابل دفاع می رسیم اما دشمن به گونه ای عمل می کند تا مسائلی که برای اصالت انسان اولویت دارد در مرتبه ثانوی قرار گیرد؛ اظهار داشت: استقلال از استبداد رای پادهاشان اولین دستاورد انقلاب است؛ ولایت همه وجود و زندگی ما را معنا و مشروعیت داد و ما پیشرفت هایی در عرصه جهانی داشتیم و فکر استقلال و آزادی را جامعه ایرانی به جهان صادر کرد زیرا تا قبل از انقلاب همه افکار و اندیشه ها یا به امپریالیسم غرب که طرفدار سرمایه داری  بود و یا کمونیست شرق  ختم می شد اما انقلاب اسلامی راه سوم را برای بشر باز کرد.



قنادیان نفوذ در قلوب مستضعفین جهان، مردم سالاری به عنوان یک روش حکومت داری در جهان امروز، راه اندازی جریان ضد ظام در جهان را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: دموکراسی به معنای واقعی را ایران به جهان عرضه کرد اما برای مردم ذهنیت می سازند تا واقعیت ها گم شود.


وی با اشاره به اینکه در سال ۵۷، ۲۵ هزار نفر برای انجام فریضه حج به مکه می رفتند اما اکنون بیش از یک میلیون نفر در نوبت هستند در صورتیکه ملاک حج استطاعت مالی است؛ تصریح کرد: این افرایش جمعیت حجاج نشانه اقتصاد خوب مردم و هم نشانه دینداری است.



این مسئول تاکید کرد: رویش های معنوی فرزندان جهان اسلام را بعد از انقلاب ببینید چه شکلی به خود گرفته و اینها دستاوردهای معنوی و فکری انقلاب است و دشمن نمی خواهد اینها دیده شود و روی بعد فرعی و فساد و گرانی و... تلاش می کند.
 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی شیراز بیرجند استان همدان ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رژیم صهیونیستی سنندج آمریکا محمد جواد ظریف ۴۰سالگی انقلاب همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در سومین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه قدس، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع مهاباد برگزار شد. پیروان مکتب ایثار و شهادت که ادامه  راه شهدا را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در این مراسم گفت: سردار شهید سید محمد حجازی، مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام شیخ کاظم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به دشمنی دیرینه قوم یهود با مسلمانان گفت: دکترین نظام اسلامی بر پایه توکل به خدا و اتکا به قدرت ایمان و خودباوری تعریف و ترسیم شده و پیشرفتهای کشور در زمینه های مختلف هم در سایه رهبری واحد و اتحاد و یکدلی آحاد مردم به دست آمده است.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر دانش جوانان و توکل بر خداوند از دورانی که حتی در تولید سیم خاردار هم ناتوان بود، اکنون موفق به ساخت و استفاده از موشک های نقطه زن علیه دشمنان اسلام شده است.

سردار حجازی 29 فروردین سال 1400 پس  از سالها مجاهدت بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

سرداری خستگی ناپذیر که بیش از چهار دهه در راه دفاع از انقلاب اسلامی مجاهدت کرد و علاوه بر ایثارگری در مناطق کردستان و آذربایجان‌غربی در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، منشاء خدمات فراوان در جبهه مقاومت علیه استکبار و صهیونیسم جهانی هم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عکس سرداران شهید راه قدس و جبهه مقاومت در حیاط مسجد جامع برپا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: خوشنویسی مزیت مطلق ما در هنر جهان اسلام است
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • چرا روز ارتش؟