Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - حسین فضلی گفت:صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای با مجوز جهاد کشاورزی استان همدان امکان پذیر شد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین فضلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال ۹۷ صادرات گوجه فرنگی گلخانه‌ای با مجوز جهاد کشاورزی استان همدان امکان پذیر شد و صادرات گوجه فرنگی گلخانه‌ای از این شهرستان  به کشور عراق صادر می شود و این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فضلی افزود: در شهرستان همدان حدود ۸۰۲۳۰ مترمربع گلخانه زیر کشت گوجه فرنگی قرار دارد که پیش بینی می شود حدود ۱۲۸۰ تن از این سطح گوجه فرنگی برداشت شود و در صورت مساعد بودن شرایط تولید، به میزان ۱/۵ برابر تولید فعلی این رقم افزایش خواهد یافت.

 وی در خصوص نحوه صادرات گوجه ‌فرنگی نیز افزود: محموله های مورد نظر جهت صادرات پس از بازدید و بررسی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی پلمب شده است و جهت انجام تشریفات قانونی به گمرک استان ارسالمی شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهاد کشاورزی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات