Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در همایش بزرگ بشیر رحمت، بر لزوم شناسایی شناسنامه پیامبر(ص) تأکید کرد و اظهار داشت: باید شناسنامه پیامبر را بدانیم و اگر آن را دانستیم شناسنامه خودمان هم خود به خود مشخص می شود.

وی شناسنامه رسول(ص) را شناسنامه اسلام دانست و با بیان اینکه دفترچه این شناسنامه قرآن است، بیان داشت: آنچه که به عنوان اسلام در این شناسایی و شناسنامه به دست می‌آید باید حتما مستند به قرآن و حدیث باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: قرآن قطعی‌الصدور اما آیات قرآن از جهت دلالت بعضی قطعی‌الدلاله هستند.

عبادی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه آیا اختلاف نظرها میان مسلمان مربوط به متن قرآن و حدیث است، اضافه کرد: هیچ عاقلی برای رفع اختلاف نظرها دعوا نمی‌کند بلکه عقل و مستدل می‌خواهد.

وی اعلام کرد: در صحنه میدانی انواع اختلافات ربطی به قرآن، حدیث و مذهب ندارد بلکه مربوط به منافع استکبار جهانی از جمله انگلیس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی فلسفه بعثت همه انبیا را رسیدن جامعه بشر به عدالت دانست و مطرح کرد: متاسفانه یک عده فریبکار به اسم قرآن، حدیث و دین بدترین جنایات را انجام، شهرها را ویران و مسلمانان را آواره می‌کنند.

عبادی با اشاره به جنایات استکبار و سکوت مجامع بین‌المللی، عنوان کرد: متاسفانه افرادی در لباس دین در مقابل جنایات و فجایع بین‌الملی سکوت را اختیار کرده و یا از آن حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهت وحدت هر مسلمانی باید به وظیفه خود عمل کند، تبیین کرد: در جهت وحدت اگر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی فلسطین را محور جهان اسلام دانست و با اشاره به مبارزه مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، مطرح کرد: مبارزه و ایستادگی مردم فلسطین، دولت پوشالی صهیونیست را به هم ریخت.

عبادی بر لزوم توجه به وحدت تاکید کرد و گفت: بی‌عدالتی و بی‌ظلمی هیچ ربطی به اسلام ندارد چرا که اساس قرآن و بعثت پیامبر(ص) براساس حق و عدالت است.

وی کپسول بصیرت را نجات بخش مسلمان از گفتار و مشکلات دانست و خطاب به مسلمانان، گفت: تا کی می‌خواهیم دشمن با بصیرت خودمان، ما را به وسیله خودمان نابود کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند