Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به اجرای موافق طرح تعویض تیرهای برق کم مصرف در برخی نقاط یزد، گفت: این طرح باید در دیگر نقاط هم به صورت کامل اجرا شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباس حیدری صبح امروز با همراهی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور عمرانی و بخشداران مرکزی و زارچ با سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری یزد در این نشست با بیان اهمیت بهینه‌سازی و توسعه روشنایی شهری اظهار داشت: پروژه‌های مشارکتی شرکت توزیع برق با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند تسهیل و تسریع‌کننده این مهم باشد.

وی تعویض فونداسیون و تیرهای برق فرسوده و یکنواخت سازی را از دیگر اقدامات در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان برشمرد و گفت: در صورت گسترش این روند به سایر نقاط یزد به‌ویژه معابر ورودی، ضمن کاهش مصرف، چهره بصری شهر نیز تغییر خواهد کرد.

لزوم افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت رسان موضوع دیگری بود که حیدری بر آن تأکید کرد و با اشاره به‌ضرورت تعیین وظایف به‌ویژه در حریم شهر و روستاها گفت: متأسفانه عده‌ای سودجو از این موضوع استفاده می‌کنند که ضروری است در برق‌رسانی و تحویل کنتور به اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تفکیک‌شده است دقت بیشتری شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق نیز با اشاره به همکاری متقابل شهرداری یزد در جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی افزود: آمادگی داریم با انعقاد تفاهم‌نامه نسبت به بهینه‌سازی مسیران منتهی به نواحی یزد با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام کنیم.

آرش نواب با بیان اینکه شرکت توانیر همواره طرح‌های مهندسی خود را با حفظ ظاهر مبلمان شهری همگام کرده تصریح نمود: استمرار این شیوه نیازمند مشارکت همه بخش‌ها است.

وی پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت برق را مستلزم همراهی بیشتر مراکز تولیدی و صنعتی عنوان کرد و پرداخت به‌موقع بهای مصرفی و مطالبات معوق را لازمه پایداری شبکه توزیع دانست.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه آبفا اهواز وجود انشعابات غیر مجاز آب و اعمال تخلف از سوی برخی شهروندان بوده است.

فرزان عباسیان می گوید: در این زمینه طی یکسال گذشته بیش از ١١ هزار مورد انواع تخلف انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است.

او ادامه داد: با تعداد ١٠ هزار و ٥٩٦ انشعاب غیر مجاز و ٨٠٩ مورد تخلف مانند اعمال تغییرات در کنتور‌های آب در یکسال گذشته برخورد شد.

عباسیان با بیان اینکه این عملیات با هدف جلوگیری از هدر رفت آب، افت فشار و مدیریت آب بدون درآمد اجرا شده است، گفت: میزان صرفه جویب مصرف آب پس از این عملیات ٤٩٧ هزار و ٣٨٩ مترمکعب بوده است.

قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز می گوید: موضوع تعویض کنتور‌های خراب نیز از دیگر اهداف مد نظر بوده که در سال گذشته بالغ بر ٢٠ هزار و ١٨٣ مورد کنتور خراب و فرسوده تعویض شد.

عباسیان بیان کرد: تعویض کنتور‌های خراب در ابتداء میزان مصرف صحیح و قرائت را تسهیل می‌کند و مشترکین نیز حق آبهاء مصرفی دقیق خود را پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرم هوا و احتمال افزایش میزان مصرف آب گفت: همزمان با فرا رسیدن گرمای هوا میزان سرانه مصرف آب افزایش خواهد یافت، لذا شهروندان با صرفه جویی و مصرف صحیح میتوانند میزان احتمال افت فشار و بروز تنش آبی را کاهش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت