Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@07:52:12 GMT

این داستان باورنکردنی در ایران رخ داد!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۴۲۵

فردی برای دریافت حکم مدیرکلی اداره پست خراسان شمالی به جایگاه دعوت می‌شود که پس ازیک تماس، اعلام می‌کنند در صدور حکم اشتباه تایپی رخ داده و فرد دیگری به عنوان رییس معرفی می‌شود و بنرها تعویض می شوند! آفتاب‌‌نیوز : آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید پست خراسان شمالی روز گذشته در حالی برگزار شد که اشتباهی عجیب در این آیین رخ داد و معارفه‌ای بی‌سابقه را در استان رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه خراسان در ادامه نوشته است: حکم مدیرکل جدید پست خراسان شمالی به اسم «محمد خالقی» امضا شده بود اما در لحظه تحویل حکم و در حالی که «خالقی» چند دقیقه قبل از آن به عنوان مدیرکل سخنرانی کرده بود، حکم به «علی‌اکبر خانی» رسید که از همه جا بی‌خبر، به عنوان مدعو در جمع مهمانان نشسته بود.
این اتفاق پس از تماس تلفنی یکی از مسئولان سازمان پست کشور رخ داد که اظهار کرده بود اشتباه تایپی موجب شده است «خالقی» به اشتباه به عنوان مدیر کل پست خراسان شمالی معرفی شود و این پست باید به «خانی» برسد.
کد خبر: ۵۵۷۳۶۴ تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ تعداد نظرات: ۱۱ نظر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد خودرو با ورودی یک هتل در هند (فیلم) تصادف شدید اتوبوس دو طبقه با یک خودرو (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم)

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی؛ به استقبال بهار
  • اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • بازدید استاندار خراسان شمالی از بازار شب عید
  • صد درصد خانوارهای خراسان شمالی از طرح فجرانه استفاده کردند
  • جلوه‌نمایی پایتخت نساجی ایران در روستای شکوفه‌های سیب
  • حیوانی عجیب و غریب با ظاهری باورنکردنی (فیلم)
  • سیب تنظیم بازار ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد
  • «گلیل» نگینی در مرز ایران و ترکمنستان
  • روحیه بسیجی سرعت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را ارتقا می‌دهد
  • پویش «مسیر سبز به ایران پاک» در خراسان شمالی اجرایی می‌شود