Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@23:29:30 GMT

دفتر اسحاق جهانگیری تکذیبیه‌ای منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۵۳۲

خرداد: در پی انتشار «اتهاماتی در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و برخی از سایت‌های خبری مبنی بر انتساب فامیلی اعضای هیأت‌مدیره شرکت نیشکر هفت تپه به معاون اول رئیس جمهور»، دفتر اسحاق جهانگیری تکذیبیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش خرداد ، متن کامل این تکذیبیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
به دنبال انتشار گسترده مطلبی سراسر کذب در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و برخی از سایت‌های خبری مبنی بر انتساب فامیلی اعضای هیأت‌مدیره شرکت نیشکر هفت‌تپه به معاون اول محترم رئیس جمهور، نکات زیر به آگاهی ملت شریف ایران به خصوص کارگران پرتلاش و زحمتکش این شرکت می‌رسد:
۱- هرگونه انتساب نسبی و فامیلی اعضای هیأت‌مدیره شرکت مذکور به جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس‌ جمهور قویاً تکذیب می‌شود چرا که اساساً ایشان خواهرزاده‌هایی با نام خانوادگی «اسدبیگی» ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- خط مشی کاری و اصول مدیریتی جناب آقای دکتر جهانگیری از ابتدا تاکنون، مؤید این نکته اساسی است که ایشان هیچگاه توصیه‌ای برای بستگان خود نکرده و نمی‌کنند.
۳- روشن است که تخریب چهره مسئولان نظام از طریق اتهام‌زنی‌های ناروا و کذب در چارچوب جنگ روانی و رسانه‌ای رسانه‌های معاند با هدف پشتیبانی از جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران عزیز انجام می‌شود و انتظار منطقی و عقلانی از رسانه‌های داخلی در این شرایط این است که برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، دقت و هوشیاری خود را بیش از پیش حفظ کرده و از بازنشر اخبار کذب به شدت پرهیز نمایند.
۴- فرصت را مغتنم شمرده و به کارگران عزیز و پرتلاش شرکت نیشکر هفت تپه اطمینان می‌دهیم همانگونه که مسئولان استان خوزستان در سفر اخیر معاون اول محترم رئیس جمهور به این استان، پیگیر حل مسائل و مشکلات این شرکت بودند، جناب آقای دکتر جهانگیری دستورات و تأکیدات لازم برای حل مشکلات و مسائل شرکت نیشکر هفت‌‌تپه را صادر کرده و همچنان از مسئولان ذیربط پیگیر موضوع هستند.»
برچسب ها: اسحاق جهانگیری ، تکذیبیه‌ ، نیشکر هفت تپه

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری تکذیبیه نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از سی ان ان، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه‌ای را امضا کرد که روی کمک نظامی به اوکراین تمرکز دارد اما به فیلترشدن تیک‌تاک هم مربوط است. به‌موجب این قانون، شرکت بایت‌دنس مالک تیک‌تاک باید نهایتاً در 9 ماه آینده این شبکه اجتماعی را به شرکتی دیگر بفروشد. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، تیک‌تاک در آمریکا فیلتر خواهد شد.

لایحه ممنوعیت یا فروش تیک‌تاک اکنون قانونی رسمی است تا شمارش معکوس برای بایت‌دنس شروع شود. این شرکت ۹ ماه فرصت دارد تا اقدامات اولیه مربوط به فروش تیک‌تاک را انجام دهد. با‌ این‌حال، رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند ضرب‌الأجل را سه ماه دیگر تمدید کند.

پیش از این مجلس سنای آمریکا این لایحه‌ای را با ۷۹ رأی موافق در مقابل ۱۸ رأی مخالف تصویب کرده بود.

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم