Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:55:57 GMT

مودریچ، واران و امباپه، نامزدهای نهایی توپ طلا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۵۳۳

مودریچ، واران و امباپه، نامزدهای نهایی توپ طلا

نشریه اکیپ با انتشار ویدیویی، مدعی شد که کیلیان امباپه، رافائل واران و لوکا مودریچ، کاندیداهای نهایی توپ طلا 2018 خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم توپ طلا، سوم دسامبر (12 آذر) برگزار خواهد شد و برنده نهایی این عنوان، سرانجام مشخص خواهد شد. با توجه به برگزاری جام جهانی و عملکرد فوق العاده ستاره‌های کرواسی و فرانسه در این جام، گفته می‌شود که امسال پس از 10 سال، سلطه رونالدو و مسی بر این عنوان به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نیز حاکی از همین موضوع است؛ لوکا مودریچ تا به اینجا عنوان بهترین بازیکن یوفا و بهترین بازیکن فیفا را به خاطر درخشش در سال گذشته و قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال مادرید و نایب قهرمانی جام جهانی به دست آورده است و بخت اصلی شناخته می‌شود.

 

 

 

 

ویدیو منتشر شده از سوی اکیپ، در ابتدا رونالدو را که برنده سال گذشته این عنوان است به نمایش می‌گذارد و سپس کلوز آپی از امباپه و واران به تصویر می‌کشد که در حال جشن قهرمانی جام جهانی هستند. پس از آنها، کلوز آپی دیگر از مودریچ که جام قهرمانی چمپیونزلیگ را می‌بوسد در تصویر به نمایش می‌آید و سپس ، تصویر کات خورده و تصویری از توپ طلا به نمایش در می‌آید.

 

 

 

 

 

در نهایت نیز تصویری از دیگر افراد کاندید مثل صلاح، رونالدو، مسی، نیمار، پوگبا، گریزمان، کانته و هازارد به سرعت در تصویر ظاهر می‌شود و در نهایت نیز بار دیگر امباپه، واران و مودریچ در تصویر حاضر می‌شوند.

 

یکی دیگر از نکات جالب توجه این ویدیو، تصویر گریزمان است که اولا مکس کوتاهی روی او می‌شود و برخلاف هموطنانش که در کنار آنها قهرمان جهان شد، پیراهن تیم ملی کشورش را به تن ندارد و با پیراهن اتلتیکو به تصویر کشیده شده است.

 

توپ طلا که به عنوان معتبرترین عنوان فردی فوتبالی شناخته می‌شود، توسط نشریه فرانس فوتبال و با رای گیری از بازیکنان، مربیان و روزنامه نگاران سراسر جهان اهدا می‌شود.

پاری سن ژرمن رئال مادرید لوکا مودریچ کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید لوکا مودریچ کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!