Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@12:29:37 GMT

تخریب ویلای لوکس غیرمجاز در استان تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۵۵۷

تخریب ویلای لوکس غیرمجاز در استان تهران +عکس

با حکم دستگاه قضایی و پس از اخطارهای مکرر و عدم حضور صاحب ملک، یک واحد ویلای غیرمجاز در منطقه اوشان – فشم به متراژ بیش از هزار متر مربع، به دلیل ساخت غیرمجاز و شکایت سازمان منابع طبیعی تخریب شد.

به گزارش میزان، در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از منابع طبیعی و با حکم دستگاه قضایی، پس از اخطارهای مکرر و عدم حضور صاحب ملک یک واحد ویلای غیرمجاز در منطقه اوشان-فشم به متراژ بیش از هزار متر مربع، به دلیل ساخت غیرمجاز و شکایت سازمان منابع طبیعی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تهران تخریب خانه غیر مجاز تخریب ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس افزود: در بازدید‌های گروه گشت و بازرسی این اداره مشخص شد که بند خاکی ایجاد شده به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در بستر مسیل شورلق باعث اختلال در آب گذری و تغییر در شرایط هیدرولیکی رودخانه شده است.

مرتضی کریمی فرد افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه گشت و بازرسی این اداره با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری پاسگاه انتظامی مزداوند به وسیله ادوات مورد نیاز نسبت به تخریب این بند خاکی و رفع تصرف حریم و بستر مسیل مذکور اقدام کرد.

وی گفت: گروه گشت و بازرسی این اداره به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی است و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز و یا انسداد غیر مجاز در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها برای رفع تصرف اقدام می‌کند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس افزود: رصد و پایش تمامی رودخانه‌های واقع در محدوده عملیات این ‏اداره در راستای عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود و این موضوع تا ظرفیت کامل و رفع بحران ‏از منطقه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران