Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، از سلسله نشستهای تخصصی عدالت، مناظره علمی  و کرسی ترویجی «تحلیل و بررسی نظریه عدالت علامه طباطبایی» پنج شنبه اول آذرماه برگزار می شود.

این نشست با حضور حجج اسلام احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمد سروش محلاتی استاد حوزه و دانشگاه و احمدرضا یزدانی مقدم عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر علمی این نشست برعهده سید علی اکبر هاشمی از دبیرخانه هیئت حمایت از کرسیهای نظریه پردازی، نقد و مناظره است.

این مناظره پنج شنبه اول آذرماه از ساعت 9 الی 12 در قم، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار خواجه نصیرالدین طوسی(طبقه چهارم) برپا می شود.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مرحله از المپیاد‌های علمی کشور از شنبه ۲۵ فروردین در این استان آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.   سید امیر شوشتری افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی برگزار می‌شود.   وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در این مرحله، در تابستان برای دریافت مدال‌های رنگی خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   شوشتری گفت: این آزمون‌ها در دو نوبت ۸ صبح و ۱۴ ظهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان فقط با دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند در جلسه آزمون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد