Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@18:37:14 GMT

اظهارنظر داورزنی درباره ادامه فعالیت گرشاسبی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۹۰۱

اظهارنظر داورزنی درباره ادامه فعالیت گرشاسبی

معاون وزیر ورزش اعلام کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و باید مطابق قانون عمل کنند.

به گزارش مشرق، اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان حالا بیشتر از همه برای ورزش علی الخصوص فوتبال ایران حاشیه به وجود آورده است. در این میان فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه مصوب، نهاد غیر دولتی محسوب می‌شود شخص سوم اجازه دخالت در آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در رابطه با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث زیادی وجود داشت. برخی اعلام کردند که این دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار در زمره باشگاه‌هایی هستند که در راه خصوصی سازی قرار دارند و با توجه به این نکته مدیران فعلی می‌توانند به کارشان ادامه دهند. بعضی دیگر از افراد هم اظهار داشتند با توجه به اینکه سرخابی‌های پایتخت از بودجه عمومی ارتزاق می‌کنند دولتی بوده و باید تابع قوانین جاری کشور باشند.


حالا محمدرضا داورزنی، معاون مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش در خصوص موضوع بازنشستگان و اعمال آن در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت:


((پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم و دولتی هستند که بایستی طبق قانون فعالیتشان را ادامه دهند. درباره وضعیت بازنشستگی آن‌ها اعضای مجمع هر باشگاه باید تصمیم بگیرد.))


حالا با اعلام این فرد نزدیک به وزارت ورزش باید شاهد برخی تغییرات در ساختار مدیریتی سرخابی‌های پایتخت و ورود افراد جدید به ساختار پرسپولیس و استقلال باشیم. تغییراتی که با توجه به جدیت در اجرای این قانون از سوی وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی دور از دسترس نیست و به احتمال فراوان رخ خواهد داد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف استقلال پرسپولیس داورزنی فدراسیون فوتبال فوتبال قانون منع به کارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری

آفتاب‌‌نیوز :

‌صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد تگرگ داریم و این شرایط جوی فردا نیز در این نقاط حاکم است.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امشب و فردا شدت بارش‌ها در استان‌های گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در برخی نقاط خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش داریم.

ضیائیان اضافه کرد: روز شنبه ۲۲ اردیبهشت بارشی در کشور نخواهیم داشت، اما یکشنبه موج بارشی جدید به کشور وارد می‌شود و در غرب و شمال غرب، استان‌های غربی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی مجدداً بارش خواهیم داشت.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده در شمال شرق کاهش محسوس دما داریم، اما از جمعه تا یکشنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد شدید و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۳ و ۱۵ درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

هشدار تشکیل موج‌های با ارتفاع بیش از ۲ متر

‌مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از ظهر چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ تا اواخر وقت جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه‌ای در محدوده ۲۸ نات و بیشتر و افزایش ارتفاع امواج در سواحل تا ۲ متر و دور از سواحل بیش از ۲ متر پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: این شرایط جوی در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان و در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: اثر این مخاطره خطر غرق‌شدن شناگران، پاره‌شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در تردد‌ها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک، قایق‌های صیادی و نیمه سنگین و سنگین و اختلال در فعالیت سکو‌های نفتی پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: توصیه می‌شود منع شنا، منع فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، اجتناب از تردد شناور‌های سبک و نیمه‌سنگین و سنگین، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکو‌های نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی در دستور کار باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • پرونده تغییر نام استقلال بسته شد
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • نگرانی ادامه‌دار دلواپسان از حضور زنان در ورزشگاه
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها