Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عسگری در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضاوت مهدی مرجان‌زاده در بازی پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم این اولین قضاوت مرجان‌زاده برای تیم پرسپولیس بود و این داور توانست به خوبی در این بازی قضاوت کند و داوری مسابقه مشکل خاصی نداشت.

وی افزود: دوندگی و جابه‌جایی‌های داور خیلی خوب بود اما بارها گفته‌ام که نمی‌توان انتظار داشت که داور در طول ۹۰ دقیقه هیچ اشتباهی نداشته باشد اما قضاوت مرجان‌زاده بدون اشتباه تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری با اشاره به یک صحنه‌ای که مورد اعتراض بازیکنان پیکان قرار گرفت، گفت: شوتی که محمد قاضی زد گل نشد و تمام توپ از تمام خط عبور نکرد. البته در این صحنه جای‌گیری کمک داور خیلی خوب نبود و چند متری با پرچم کرنر فاصله داشت. بعد از شوت هم قاضی به داور اعتراض کرد که او به درستی و به خوبی بازی را قطع کرد و به بازیکن معترض پیکان کارت زرد نشان داد.

وی در مورد اعتراض‌های مجید جلالی به داور و اینکه گل اول پرسپولیس را حاصل اشتباه داور دانسته است، اظهار داشت: اشتباه تاثیرگذار داور زمانی است که داور مرتکب اشتباه شود و آن توپ به طور مستقیم وارد دروازه شود نه اینکه داور خطایی را اعلام کند و آن خطا تبدیل به گل شود.

عسگری تاکید کرد: البته به نظر من بازیکن پیکان در آن صحنه روی بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شده بود ولی حتی اگر خطا هم نشده باشد نمی‌توان گفت که داور اشتباه تاثیرگذار داشته زیرا توپ سانتر شده و مدافع نتوانسته آن را دفع کند کما اینکه دو سه خطا برای هر دو تیم تشخیص نداد و شاید اگر آن خطاها اعلام می‌شد باز هم گلی به ثمر می‌رسید. در مجموع سیستم نظارت داوری می‌گوید که قضاوت مرجان‌زاده در بازی پرسپولیس و پیکان مناسب و خوب بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول