Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:49:17 GMT

چین: آمریکا باعث شد نشست اپک به جمع‌بندی نرسد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۰۵۱

چین: آمریکا باعث شد نشست اپک به جمع‌بندی نرسد

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای اعلام کرد: نشست دو روزه اپک در پاپوآ گینه نو بدون دستیابی به بیانیه مشترک نهایی پایان یافت.

براساس گزارش رسانه‌ها، اختلاف نظر میان آمریکا و چین جلوی دستیابی شرکت کنندگان به یک اتفاق نظر را گرفت. نماینده آمریکا در این نشست مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه چین در ادامه گفت: اظهارات ارائه شده از سوی چین علیه هیچ کس نیست و کسی را تحریک نمی‌کند، اما طرف آمریکایی اینگونه رفتار نکرد. اظهارات ارائه شده از سوی آمریکا باعث مجادله شد و جو نشست را خراب کرد و باعث شد تا اتفاق نظری به دست نیاید.

منبع: فردا

کلیدواژه: چین آمریکا اپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • پولی که آمریکا برای اوکراین اختصاص داده ممکن است به کی‌یف نرسد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم