Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@21:54:01 GMT

کشف موزاییک 10 میلیون یورویی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۱۴۷

کشف موزاییک 10 میلیون یورویی + عکس

رکنا: موزاییک باستانی که سال‌ها پیش همراه دو مجسمه برنزی تاریخی ربوده شده بود اکنون به جایگاهش بازگشت.

این موزاییک متعلق به کلیسای باستانی در قبرس بوده است که به همراه ده‌ها قطعه دیگر در سال 1974 میلادی توسط سارقان هنری دزدیده و تاکنون دست به دست شده و اکنون با تلاش دولت و اعضای کلیسای قبرس به این کشور بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ماریا پاپیتی» یکی از مسئولان حراج کریستی بریتانیا در این باره گفت:«این موزاییک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به هنر Art مسیحیان و فرهنگ جهانی باز می گردد و ما موفق شدیم در نهایت موزاییک ارزشمند را به مکان اصلی‌اش برگردانیم.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شوهر مهناز به دختر دانش آموز! تجاوز به دخترتهرانی توسط دوستان خواستگارش! / در اتوبان آزادگان رخ داد وحشتناک / برآمدگی شکم مار پیتون کودک گمشده است! دستگیری روحانی اینستاگرامی در تهران + جزییات تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس فیلم لحظه وحشتناک حمله به یک دختر تهرانی در روز روشن / این دختر در کما است شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس این زن 41 ساله تهرانی یک شبه 2 دختر و پدر و مادرش را از دست داد / قتل عام در تاریک ترین شب پاییزی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 15 سال زندان برای نویسنده شیطان صفت تهرانی / او شاید اعدام شود 200 ایرانی در زندان های تایلند اوضاع خیلی بدی دارند شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس خانه‌ای که اشتباهی کج شد / اینجا برای قرارهای عاشقانه غیرمجاز بود + عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنر Art باستانی مجسمه عکس سارقان بازگشت عکس فیلم دختر ایران پسر فضای مجازی ساعت صدام حسین میانسال جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ دختر امریکایی که اسرائیلی‌ها را مسخره می‌کند!

واقعا مردم امریکا مطالبه نمی‌کنند که چرا مالیات آنها صرف کثافت‌کاری و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شود؟

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ دختر امریکایی که اسرائیلی‌ها را مسخره می‌کند!
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • ماجرای جالب شکلات دو هزار یورویی!