Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:49:34 GMT

تیراندازی در شیکاگو قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۱۸۴

تیراندازی در شیکاگو قربانی گرفت

تهران – ایرنا – پلیس شیکاگو در آمریکا اعلام کرد که وقوع یک حادثه تیراندازی در این شهر «چندین قربانی» برجای گذاشت.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا به نقل ازآسوشیتدپرس، پلیس در اطلاعیه ای درتوئیتر خبرداد که در نزدیکی بیمارستان «مرسی هاسپیتال» در منطقه «ساوت ساید» شیکاگو یک تیراندازی رخ داده که «چندین قربانی» داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پلیس نیز زخمی شده که وضعیت جسمانی وی وخیم است.
به گفته پلیس، دستکم «یک ضارب احتمالی» نیز گلوله خورده است. اما جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده است.
پلیس عملیات جستجو برای یافتن ضارب یا ضاربان احتمالی را در داخل بیمارستان «مرسی هاسپیتال» آغاز کرده است. مقام های پلیس از مردم خواسته اند که از حضور در محل حادثه پرهیز کنند.
شبک**9423**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شيكاگو تيراندازي آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طرح نور (عفاف و حجاب) در بیجار اجرایی می‌شود و تیم‌هایی از پلیس ضمن استقرار و گشت زنی در نشانگاه‌های سطح شهر طرح عفاف و حجاب را اجرا کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و متدین شهرستان افزود: الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب در بیجار مطلوب بوده و تعداد انگشت شماری از نوجوانان که از اثرات سو و مخاطرات بد حجابی ناآگاه هستند در شهر مشاهده شدند که پس از تذکر لسانی حجاب خود را اصلاح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: با توجه به مطالبه عموم مردم در موضوع رعایت پوشش و حجاب اسلامی، ادامه این طرح به صورت همگانی و با مشارکت ادارات متولی و اقشار مردم در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

سرهنگ قربانی توجه به مقوله حجاب و عفاف را نیاز جامعه و رسالت همه افراد دانست و گفت: این مهم یک فریضه الهی است و باید مدنظر افراد جامعه باشد.

کد خبر 6085136

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • ۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر تیراندازی در ممفیس آمریکا