Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:26:12 GMT

مدیرعامل رنو نیسان به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۲۷۴

مدیرعامل رنو نیسان به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد

مدیرعامل شرکت فرانسوی- ژاپنی رنو و نیسان آلیانس به اتهام عدم اعلام بخشی از درآمد خود و فرار مالیاتی روز دوشنبه ۱۹ نوامبر در ژاپن دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، تلویزیون ملی ژاپن اعلام کرد که مقامات قضایی مربوطه در ژاپن، کارلوس گوسن- مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی شرکت فرانسوی ژاپنی رنو نیسان آلیانس، را به اتهام عدم اعلام بخش زیادی از درآمد خود و فرار مالیاتی دستگیر و تحویل پلیس این کشور داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع فرانسوی نیز خبر این دستگیری را تایید کرده اند.

رویترز در گزارشی نوشت : گوسن پس از افشای آنکه از سال ۲۰۱۱ میلادی به مدت پنج سال بخش بزرگی از درآمدهای خود تقریبا ۳۸ میلیون یورو را به منظور فرار مالیاتی اعلام نکرده است، تحت پیگرد قانونی نظام قضایی ژاپن قرار گرفت.  

علاوه بر این، اتهامات دیگری نیز همچون سواستفاده شخصی از درآمدهای شرکت نیز متوجه مدیر این شرکت است.  

نیسان موتورز نیز به دنبال این خبر، اعلام کرده است که در صورتی که این اتهامات تایید شود، وی را اخراج خواهد کرد.  
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رنو نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی