Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@06:58:41 GMT

بازگشت رویایی هلند در ۵ دقیقه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۳۵۲

به گزارش وانانیوز، 

در ادامه دور گروهی رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی هلند موفق شد با کسب یک تساوی ارزشمند مقابل آلمان، با کنار زدن فرانسه به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد رقابت های لیگ ملت های اروپا شود.

در این مسابقه شاگردان لوو با دو گل ورنر و سانه تا قبل از دقیقه 20 از مهمان خود پیش افتادند اما دو گل دقایق 85 و 90 پرومس و فن دایک،هلند موفق شد یک امتیاز لازم برای صعود را کسب کند و در نهایت با 7 امتیاز، بالاتر از فرانسه و آلمان راهی مرحله بعد این رقابت ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد