Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اختلاف نظرات کارلوس کی‌روش و برانکو می‌تواند باعث ضربه خوردن به تیم ملی و پرسپولیس شود، گفت: کی‌روش می‌داند بعد از او تیم ملی به برانکو می‌رسد، برانکو سابقه حضور در تیم ملی را دارد و لیاقت این سمت را هم دارد، این اتفاقات باعث اختلاف‌نظر شده است، در بازی دوستانه تیم ملی در تهران ۳۰۰ هوادار هم به ورزشگاه نرفتند، این یعنی علاقه مردم به تیم ملی کم شده است، آن‌ها تیم ملی را فقط به خاطر نام ایران دوست دارند، شما ببینید کاپیتان تیم ملی چه صحبت‌هایی را مطرح می‌کند و از کمبود امکانات حرف می‌زند، او خودش جای یک جوان را گرفته و آن وقت این حرف‌ها را هم می‌زند، باور کنید اگر کی‌روش نبود، بازی ملی خیلی از بازیکنان به ۲۰ بازی هم نمی‌رسید چه برسد به آنکه صد بازی ملی انجام دهند، افرادی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند را یکی یکی کنار زدند، شما دیدید رحمان احمدی به چه شکلی رفت، رضا قوچانی‌نژاد الان کجا است؟ به نوعی وقتی نو به بازار آمد، قدیمی دل‌آزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل برای تیم ملی و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس

مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال را در دوران بازی همیشه درون دروازه و با پیراهن دروازه‌بانی دیده بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا عکسی در فضای مجازی منتشر شده که عجیب‌ترین نقش او را در زمین فوتبال نشان می‌دهد. روزی که عقاب آبی‌ها مهاجم شد!

در دهه ۷۰ به مناسبت ورود آزادگان جنگ ایران و عراق به میهن، یک بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

در آن روز مرحوم ناصر حجازی به حرمت پیشکسوت خود فرامرز ظلی داخل دروازه نرفت و با شماره ۹ در خط حمله بازی کرد تا احترام به بزرگتر و پیشکسوت را به زیبایی نشان دهد.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!