Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@18:05:03 GMT

واکنش توییتری نوبخت به انتقادات از ظریف

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۳۸۷

به گزارش وانانیوز، 

محمدباقر نوبخت در صفحه توییتر خود نوشت: «پس از سخنان دکتر ظریف در خصوص پول‌شویی و ضرورت مبارزه با آن، عده‌ای معترض و متقاضی ارائه سند از وزیر امور خارجه شدند.

آیا معترضان، میلیاردها دلار قاچاق در کشور را که همواره مسئولان نظام درباره آن هشدار داده‌اند، نفی می‌کنند یا برخلاف قانون، درآمد حاصل از آن‌ را پول کثیف نمی‌دانند؟!»

ظریف چند روز پیش گفت که «پولشویی یک واقعیت در کشور ماست» و در عین حال تاکید کرد که دستگاه خاصی را در این زمینه متهم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات ظریف، واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اظهارات ظریف درباره پولشویی محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!

انتقادات از دروازه‌بان پاری سن ژرمن به اوج رسیده‌اند

طرفداری | هفته گذشته و در دیداری از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، بارسلونا دست به کار بزرگی زد و در خاک فرانسه با نتیجه ۳-۲ پاری سن ژرمن را شکست داد. دیدار برگشت دو تیم، سه‌شنبه همین هفته در اسپانیا برگزار خواهد شد.

پاری سن ژرمن ۲-۳ بارسلونا؛ کامبک جوابِ کامبک! شدت گرفتن انتقادات علیه دوناروما

به گزارش موندو دپورتیوو، در روزهای اخیر، رسانه‌های فرانسوی به شدت از عملکرد جانلوییجی دوناروما برابر بارسلونا انتقاد کرده و او را مقصر اصلی شکست پاری سن ژرمن در این جدال حساس دانستند. حتی برخی هواداران پی اس جی از لوییز انریکه خواستند که در بازی برگشت، به جای دوناروما، از کیلور ناواس یا آرنائو تناس در ترکیب اصلی استفاده کند.

گفتنی است جانلوییجی دوناروما در فصل جاری ۳۶ بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده و موفق به ثبت ۱۶ کلین شیت شده‌است؛ همچنین این سنگربان ایتالیایی دروازه خود را ۳۲ مرتبه بازشده دیده است.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن و بارسلونا  

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • واکنش نوبخت به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • یکی از ظریف ترین نمونه های کار روی چوب (فیلم)
  • نوبخت: ظالم در هر لباسی به شدیدترین وجه ممکن عقوبت خواهد شد
  • واکنش نوبخت به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • حمله عجیب دولت به نمایندگان مجلس بعد از انتقادات به قیمت دلار و سکه
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!